Poznato je da svaki prodavac ima svoje trikove uz pomoć kojih privlači potencijalne kupce, ali nije tajna to da je potrebno da imaš dobar oglas kako bi se određeni predmet ili usluga uspešno i što brže prodala. U ovom tekstu ćemo podeliti sa tobom par osnovnih saveta i smernica kako da privučeš veliki broj potencijalnih kupaca i time osiguraš veći broj upita na svojim oglasima.
Napiši jasan i precizan naslov
Pored toga što se oglasi pretražuju putem kategorija, dobar deo ljudi koristi i pretraživač, upisujući u njega ključne reči. Zbog toga, potrebno je da već u naslovu oglasa napišeš što jasnije i preciznije šta je to što oglašavaš. Pored toga što će potencijalni kupac videti dobre informacije iz naslova oglasa, tvoj oglas će se i dobro rangirati na listi rezultata pretrage. Ne zaboravi da više puta proveriš naslov i zbog potencijalnih gramatičkih grešaka ili grešaka koje nastaju u kucanju.
Što detaljniji i sadržajniji opis
Jedan od sastavnih delova svakog oglasa jeste njegov opis. Pored dobrog naslova i fotografija, on predstavlja ključan element za uspešnu prodaju. Opis iziskuje što više detalja o proizvodu ili usluzi koju oglašavaš, stoga opiši sve što može biti od značaja osobi koja gleda tvoj oglas. Takođe, razmisli i o potencijalnim pitanjima koje ti kupac može postaviti i uključi i te informacije u opis. Bitno je da je sve što napišeš u opisu tačno i potpuno, da prikazuje realno stanje, kako bi kupci imali sve informacije.
Ne zaboravi na fotografije
Opšte je poznato da su fotografije te koje prodaju! Već smo u jednom blog postu pisali o tome kako najbolje da ufotkaš odeću koju želiš da prodaš, ali su saveti univerzalni i mogu se preneti i na ostale artikle koje želiš da oglasiš! Bitno je da iskoristiš limit (20 fotografija) i da postaviš što više fotki, jer ih kupci obožavaju! Pored toga što će na ovaj način oglas biti privlačniji potencijalnim kupcima, on će se i dodatno istaći u odnosu na oglase sa manje fotografija.
Cena je važna
Ono što najviše interesuje potencijalne kupce, pored opisa, jeste i cena proizvoda ili usluge koju oglašavaš. Bitno je da ona bude realna i tačna, s obzirom na to da Sasomange nije aukcijski sajt. Ukoliko cena nije fiksna, istakni to dodatno u opisu oglasa - možeš da naglasiš da je moguć dogovor oko cene i da se u vezi svih detalja oko iste dogovoriš sa potencijalnim kupcem.
Komunikacija sa kupcima
Veoma je važna i ažurnost i pravovremena komunikacija sa potencijalnim kupcima. Bitno je da na upite odgovaraš ažurno, tačno i detaljno, kao i da ti ton komunikacije sa zainteresovanima za tvoj oglas bude prijatan. Pored imejla i telefona, iskoristi priliku i mogućnost dopisivanja sa kupcima preko Sasomange poruka.
Pronađi način da se tvoj oglas istakne
Sigurno će brzoj prodaji doprineti i to ako ti se oglas ističe od drugih! Daj svom oglasu lični pečat - ispričaj zanimljive priče o predmetu koji oglašavaš, ubaci elemente humora i napravi odličan i primamljiv oglas. Ne zaboravi i na mogućnosti promocija na Sasomange platformi, a za više informacija o istima možeš se javiti našim oglasnim savetnicima putem imejla ili na [email protected] ukoliko si fizičko lice koje oglašava proizvod ili uslugu.
Sigurni smo da će ti, ukoliko pratiš ove korake i savete za uspešan oglas, biti mnogo više pregleda oglasa i uspešno završenih kupovina, stoga ih što pre primeni i javi nam utiske!