Primena tehnika multivarijacione analize u marketi
- Beograd,
1.500 RSD
- 130494337
- 05.10.2022.
- Šifra artikla: 111134
- primena-tehnika-multivarijacione-analize-u-9ehKq
-
Izdvojene informacije
-
Novo/Nekorišćeno
Stanje
-
-
Opis
Naslov: Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima
Autor(i): Biljana Hroneos Krasavac, Ivana Prica, Lazar Čolić i Marina Petrović
Izdavač: Ekonomski fakultet
Mesto: Beograd
Godina: 2015
Povez: mek
Strana: 346
Format: 24 cm
Pismo:Latinica
Stanje knjige: kao novo - nekorišćeno
Opis knjige:
Knjiga je nastala iz potrebe da se problematika multivarijacione analize približi domaćem čitaocu, posebno sadašnjim i budućim stručnjacima iz oblasti ekonomije i marketinga. Dok je odlično poznavanje ovih metoda i tehnika odavno postalo neophodno kako u svakodnevnom poslovanju tako i u svim oblicima istraživanja, kod nas još uvek ne postoji kritična masa stručnjaka koji njihovu praktičnu primenu dobro razumeju.
Knjiga Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima na primerima konkretnih istraživanja objašnjava: kada se koji metod koristi i koji su predu
Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas