30.09.2020.
Kako da napraviš dobar oglas? Saveti za uspešan oglas i prodaju | Sasomange blog
Prati naše savete i napravi dobar i uspešan oglas koji se lako i brzo prodaje na Sasomange platformi!
Napraviti dobar i uspešan oglas koji se lako i brzo prodaje nije jednostavan posao. Prednosti koje donosi internet okruženje su mnoge, a sigurno ćeš ih uvideti kada počneš da oglašavaš proizvode i/ili usluge na Sasomange.rs platformi. Pre toga, kao oglasni savetnik za auto-moto i nautiku, želeo bih da predstavim sve korisne savete koji će tvoj oglas učiniti uspešnim i dovesti do momenta prodaje. S obzirom da se u Sasomange prodajnom timu bavim superkategorijom auto-moto i nautika, pojedini od mojih saveta će se nadovezivati na primere sa kojima se susrećem u okviru auto-moto industrije.
Ono što je bitno imati na umu jeste da dobar proizvod ne znači nužno sigurnu prodaju istog. Uspešna i sigurna prodaja zavisi od mnoštva faktora poput stanja na tržištu, tendencija i navika kupaca, trendova u određenim momentima, pa čak i od vremenskog doba (ovo se posebno odnosi na motore, kvadove, bicikle, čamce, kabriolete, kampere, itd).
Kako bi proizvod bio dobro predstavljen potencijalnim kupcima, izuzetno je važno da bude vizuelno lepo i kvalitetno predstavljen, kako bi opis bio samo dopuna fotografijama. Kada je u pitanju prodaja polovnih automobila, idealno bi bilo da fotografije budu kvalitetne i da vozilo bude jasno prikazano potencijalnom kupcu iz svih uglova. Veoma je važno da se fotografije prave po dnevnom svetlu i da vozilo u trenutku fotografisanja bude čisto kako bi se njegovi kvaliteti istakli. Idealan broj fotografija je oko 20. Kada je u pitanju opis oglasa, potrebno je da bude jasan, koncizan i da se u nekoliko rečenica istakne veći deo kvaliteta vozila, kako bi potencijalni kupac dobio sve potrebne informacije i nakon provere vozila uživo postao zapravo i njegov vlasnik. Naslov oglasa ne treba da bude duži od par reči, ali je neophodno da on lepo i jasno definiše i klasifikuje sam proizvod i/ili uslugu.
Dobar oglas je potrebno da bude zanimljiv i atraktivan ciljnoj grupi potencijalnih kupaca, a uloga oglašivača je da potencira na kvalitetima koje njegov proizvod ili usluga koju oglašava poseduje. Na primer, kod vozila postoje određeni bolji motori koje imaju pojedini modeli, razni kvaliteti i prednosti poput udobnosti, male potrošnje, modernog dizajna vozila, opreme, itd. Oglašivač mora da ima na umu da je potrebno da se potencira na kvalitetima proizvoda i/ili usluge, a da se oni što bolje prikažu i približe potencijalnom kupcu uz pomoć fotografija, opisa, podataka i naslova. Ovo ne znači da potencijalne mane i nedostatke treba vešto izbegavati i ne prikazati ih, već je neophodno i njih ukratko objasniti kako bi oglas bio u potpunosti verodostojan. Uspešan oglas je onaj koji se svojim kvalitetom i sadržajem ističe u moru drugih, različitih oglasa.
Još jedna neophodna stavka koju dobar oglas treba da sadrži jesu svi kontakt podaci oglašivača, kako bi se krajnji cilj, odnosno prodaja, obavila na zadovoljstvo obe strane. Mnoge dodatne korisne informacije i savete možeš pronaći i na Sasomange platformi klikom ovde, a nadam se da sam ti uz pomoć ovog teksta pomogao i doprineo kada je oglašavanje u pitanju. Nestrpljivo čekam da vidim i tvoje oglase na Sasomange platformi!