(Mondo/Uroš Arsić)
Nov automobil sa sobom nosi garanciju u proseku od punih 5 godina i predstavlja racionalniju kupovinu, ukoliko planirate da auto zadržite duže od pola decenije ili pređete veliku kilometražu. Zapravo, ako godišnje prelazite bar 40.000 km i ako često putujete u inostranstvo. Kupovinom novog automobla gubite posle godinu dana 25 odsto vrednosti, sledeće godine gubite 20 odsto, ali postoji i jedna caka.
Naime, cene polovnjaka nastavljaju da skaču pa prema procenama brojnih stručnjaka ova računica više ne pije vodu. Takođe, u slučaju da se odlučite za kupovinu pojedinih marki ili modela automobila, velike su verovatnoće da nećete nimalo godišnje izgubiti na vrednosti i da sutradan automobil možete prodati maltene za isti novac.
U nastavku teksta zato vam donosimo pet najskupljih automobila koji su trenutno u ponudi na našem sajtu, od jeftinijih ka najskupljem, a koji će vam osigurati da sutradan za njih možete dobiti odličan novac.
Za početak, za mnoge sigurno iznenađenje dolazi iz kompanije KIA u vidu najmoćnijeg automobila koji je ikad stvoren od strane južnokorejskog giganta. OVDE možete pogledati fotografije ovog impozantnog modela i uveriti se da je KIA stvorila zver kojoj malo koji automobil može da parira. Impozantnog je izgleda i dizajna, koristi električni pogon i njegovi korisnici kažu da ga odlikuje izuzetna udobnost, naravno visoke performanse, kao i izuzetan paket opreme. Njegova cena iznosi 70.848 evra.
Na našoj listi najskupljih našao se i jedan polovnjak proizveden 2020. godine, a s obzirom da je u pitanju model kojem cena ne pada, ne čudi što je stekao mesto na našoj listi. Ovaj automobil prava je poslastica za ljubitelje nemačkih automobila, krajnje specifičan i po mnogo čemu drugačiji od konkurenata. Nema "plivanja" kao kod nekih konkurenata, dominantan je sportski karakter, dok je “dinamik", odnosno sportski režim, za razliku od konkurenata, programiran da radi na prvom i najnižem nivou visine ogibljenja. Naravno, kvalitet završne obrade je na najvišem nivou, baš kako se očekuje od Audija, a fotografije ovog modela koji se prodaje po ceni od 77.990 evra pronaći ćete OVDE.
Više ubrzanja i sportski pogon, sa stalnim pogonom na sve točkove sa dvostrukim motorom koji obezbeđuje snagu za prednju i zadnju osovinu, pruža korisno i dinamično iskustvo vožnje. Mustangov SUV na električni pogon čije će vas performanse i fotografije ostaviti bez teksta i koje možete pogledati OVDE, poseduje električni motor na prednjoj i zadnjoj osovini koji poboljšava performanse i pomaže vam da se nosite sa izazovnijim uslovima vožnje. Cena iznosi 79.950 evra i budite uvereni da neće mnogo opasti ni posle nekoliko godina vožnje.
Čak i nekoliko godina nakon dolaska na naše tržište, BMW X5 ne prestaje da privlači pažnju. Kako i ne bi, kad je ovo jedan od najkompleksnijih modela bavarskog proizvođača. Koliko je toga napakovano, možda najbolje govori podatak da cena modela kojeg možete pogledati OVDE iznosi 99.990 evra. Automobil predstavlja vrhunac tehnologije nemačkih inženjera, dok je unutrašnjost više nego raskošna.
Na kraju, dolazimo do zvezde našeg sajta i nosioca titule najskupljeg automobila koji trenutno može da se nađe u ponudi. U pitanju je italijanski proizvođač sportskih automobila Lamborgini i njegov model Urus kojeg možete pogledati OVDE i uveriti se da je vredan svakog dinara. Podaci pokazuju da bogati kupci kupuju ove luksuzne automobile uprkos globalnim finansijskim posledicama, a takvom rezultatu doprinela je prodaja u Kini, koja ide ka tome da potisne Nemačku sa pozicije drugog najvećeg tržišta.
Naime, Lamborgini je još pre dve godine prodao svoju celokupnu proizvodnju do početka 2024, a ne manjka mu kupaca ni u Srbiji. Ovakav primerak neobičnog izgleda retko se nalazi na našem tržištu, ali strastveni ljubitelji mogu sebi da ga priušte po ceni od 360.000 evra.
Sasomange je oglasnik za sve što tražiš u Srbiji. Postavka oglasa na našem sajtu je potpuno besplatno i možeš objaviti neograničen broj oglasa. Iskoristi priliku da na jednostavan način zaradiš, kao i da pronađeš šta god da ti je potrebno.
(Marija Ivetić)