Destinacija kao brend
- Beograd,
1.782 RSD
- 120488076
- Ažuriran: 17.12.2024.
- Šifra artikla: 16473
- destinacija-kao-brend-PatXD-81gyp
Izdvojene informacije
-
Novo/Nekorišćeno
Stanje
-
-
Opis
Autori: Rodžer Prajd, Anet Pričard, Najdžel Morgan
Upravljanje reputacijom mesta
priredili: Najdžel Morgan, Anet Pričard i Rodžer Prajd
Da li određena mesta imaju privlačnost i ugled koje zaista zaslužuju? Ne uvek. Veoma je teško ubediti ljude da promene svoje utiske, o tome koja su mesta poželjna za život, za rad, za studiranje ili za odmor, pa čak i ikuda bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznavanje kulturne baštine.
Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Koka-kola, Najki ili Soni kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posetilaca.
Usredsređujući se na čitav niz studija slučaja širom Evrope, Amerike, Afrike, Srednjeg Istoka i Azijskog Pacifika, autori ove knjige ukazuju nam na to da brendiranje usmereno na jasno definisane ciljne grupe, određene na osnovu istraživanja, a i motivisanja potoršača, vodi ka sigurnom uspehu. -
Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas
-
-
-
-
-
Brzi linkovi