Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija
- Beograd,
988 RSD
- 120493914
- Ažuriran: 17.12.2024.
- Šifra artikla: 8589
- upravljanje-marketingom-i-informaciona-tehnologija-Jg9KC
Izdvojene informacije
-
Novo/Nekorišćeno
Stanje
-
-
Opis
Autor: Kit Flečer
Naslov originala: Marketing Management and Information Technology / Keith FletcherRazumevanje informacione tehnologije i njenog uticaja na potrošače ima ključni je značaj za svako preduzeće koje želi da zadrži svoj konkurentni položaj na tržištu. Knjiga Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija omogućava lako sticanje i prenošenje znanja. U njoj su dati mnogobrojni primeri i studije slučaja koji ilustruju gradivo primenjujući ga na stvarne poslovne probleme i iskustva. U prvom delu autor se bavi prirodom informacione tehnologije i njenim značajem za marketinške strategije. U drugom su dati zadaci direktora marketinga – odlučivanje o proizvodu, promociji i distribuciji – sa posebnim osvrtom na marketing zasnovan na bazi podataka i uspostavljanju odnosa sa potrošačem. -
Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas
-
-
-
-
-
Brzi linkovi