Apokalipsa i marketing
- Beograd,
988 RSD
- 120493989
- Ažuriran: 17.12.2024.
- Šifra artikla: 8525
- apokalipsa-i-marketing-2E46q-pYvWb
Izdvojene informacije
-
Novo/Nekorišćeno
Stanje
-
-
Opis
Autori: Dejvid Karson, Priredili Stiven Braun Džim Bel
Naslov originala: Marketing ApocalypseDa li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju "stvarnom svetu" marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego "kraj marketinga".U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja tačna i naučno opravdana. Autori proučavaju tekuće stanje marketinške nauke i predlažu razne vizije marketinga namenjene dvadeset prvom veku. U rasponu od naratologije do feminizma, ova proroštva su uvek osvešćujuća, često provokativna i ponekad uznemirujuća. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje interesuje budućnost marketinga. -
Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas
-
-
-
-
-
Brzi linkovi