Google Ads - Perry Marchal
- Beograd, Čukarica, Sremčica, Dragomira Glišića, 9
2.200 RSD
- 126096755
- Ažuriran: 20.01.2025.
- Šifra artikla: 406348
- google-ads-perry-marchal-yisSV-jBH6p
Izdvojene informacije
-
Novo/Nekorišćeno
Stanje
-
-
Opis
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, proširena i nova poglavlja koja obuhvataju Enhanced Campaignes, Google Ads Express, Google Product Listing Ads i još mnogo štošta. Otkrivene su i promene u oglašavanju velikih podataka, a dodati su prošireni odeljci i neophodna ažuriranja. Ažuriranja specifična za ovo izdanje uključuju: moćne strategije licitiranja koje koriste liste remarketinga za pretragu oglasa nove funkcije dodataka za oglase mogućnosti automatizacije pomoću skriptova Bonus Online Content koji uključuje linkove do mnoštvo resursa i vodiča koji obuhvataju registraciju naziva domena, postavljanje veb sajta, odabir usluge e-pošte, odabir usluge korpe za kupovinu, pronalaženje proizvoda za prodaju i pokretanje Google Ads naloga za vaše preduzeće. Čitaoci dobijaju najnovije informacije uparene sa trenutnim snimcima ekrana, svežim primerima i novim tehnikama. Stručnjaci za Google Ads i oglašivači Perry Marshall, Mike Rhodes i Bryan Todd će vas naučiti kako da kreirate agresivnu, pojednostavljenu kampanju koja dokazano povećava vidljivost pretraživača, dosledno beležili klikove, udvostručuje saobraćaj na veb sajtu i povećava prodaju proizvoda. Bez obzira da li ste trenutni oglašivač ili novi u AdWordsu, ovaj vodič je neophodan priručnik. Poglavlje 1 - Utrite svoj put: Otvoreni razgovor o današnjim Google oglasima Poglavlje 2 - Kako da „naterate“ potencijalne kupce da odaberu vaš sajt: Neka kupuju od vas, a ne od konkurencije Poglavlje 3 - Planiranje i ciljevi Poglavlje 4 - Početak rada: Istraživanje Poglavlje 5 - Pobedite najjaču konkurenciju pomoću „ubice“ USP-a Poglavlje 6 - Kako da izradite vašu prvu kampanju Poglavlje 7 - Praćenje konverzija: Kako da znate gde ide svaki dinar koji potrošite Poglavlje 8 - Strategije licitiranja: Alatke za pametno trošenje Poglavlje 9 - Ključne reči: Uspeh oglasa počinje ovde Poglavlje 10 - Dopunite broj klikova na oglas: Kako da napišete Google oglase koji „prolaze“ test Poglavlje 11 - Pristupne stranice: Ostvarivanje moćnih prvih prikaza koji konvertuju Poglavlje 12 - Izbor i savladavanje kampanja pretraživanja Poglavlje 13 - Kako da prikažete oglase na milionima veb sajtova pomoću Google Display Networka Poglavlje 14 - Remarketing: Najprofitabilnija strategija oglašavanja na Internetu Poglavlje 15 - Google kampanje za kupovinu: Ogroman podsticaj povraćaja uloženih sredstava za e-trgovinu Poglavlje 16 - YouTube oglašavanje: Milijarde gledalaca Poglavlje 17 - Gmail kampanje Poglavlje 18 - Targetiranje publike Poglavlje 19 - Savladavanje praćenja Poglavlje 20 - Dominacija tržišnom nišom, deo 1: Utrite svoj put tamo gde je to jednostavno Poglavlje 21 - Dominacija tržišnom nišom, deo 2: Igranje igara u kojima možete da pobedite Poglavlje 22 - „Duboko 80/20“: Nije ono što mislite... I ne mogu vam reći koliko je to isplativo! Poglavlje 23 - Kako e-pošta konvertuje skupe klikove u dugoročne, profitabilne kupce Poglavlje 24 - Napredujte: Saveti i trikovi za poboljšanje vašeg uspeha Poglavlje 25 - Savladavanje optimizacije Poglavlje 26 - Automatizujte dosadne poslove i lako upravljajte kampanjama Poglavlje 27 - Google Analytics: Saznajte odakle tačno dolaze i gde idu vaši posetioci Poglavlje 28 - Kako da unajmite odgovarajuću Google Ads agenciju Povez knjige : bro širani Strana : 298 Pismo : latinica -
Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas
-
-
-
-
-
Brzi linkovi