sasomange sasomange sasomange sasomange
Dodaj oglas
  • Naslovna Sasomange
  • Market
    • Sve kategorije
    • Mobilni telefoni
      • Mobilni telefoni
      • Pametni satovi
      • Tableti
      • Oprema za mobilne
    • Sve za kuću
      • Bašta i dvorište
      • Trpezarija
      • Kupatilo
      • Dnevni boravak
      • Uređenje doma
      • Kuhinja
      • Dečija soba
    • Kućni aparati
    • Bela tehnika
      • Frižideri
      • Šporeti
      • Veš mašine
      • Bojleri
      • Mašine za pranje sudova
    • Nameštaj
      • Dnevna soba
      • Spavaća soba
      • Trpezarija
      • Nameštaj za bebe
      • Bašta
    • Sport
      • Bickilizam
      • Fitnes
      • Planinarenje
      • Trotineti i skuteri
      • Vodeni sportovi
      • Sportska oprema
    • Računari
      • Laptop
      • Desktop
      • Konzole
      • Komponente
      • Oprema
    • Mama i beba
      • Kolica za bebe
      • Auto sedišta
      • Stolice za hranjenje
      • Igračke
      • Mamin kutak
    • Sve za vozila
      • Gume
      • Delovi za automobile
      • Delovi za motore
      • Alati
    • Vesti i saveti
    • Naslovna Sasomange

    • Nekretnine
      • Naslovna
      • Prodaja
        • Prodaja stanova
          • Prodaja stanova Beograd
          • Prodaja stanova Novi Sad
          • Prodaja stanova Niš
          • Prodaja stanova Zlatibor
          • Prodaja stanova Novi Beograd
          • Prodaja stanova u novogradnji
        • Prodaja kuća
          • Prodaja kuća Beograd
          • Prodaja kuća Novi Sad
          • Prodaja kuća Niš
          • Prodaja kuća Čačak
          • Prodaja kuća Obrenovac
          • Prodaja kuća Kruševac
        • Posebna ponuda

          • NOVI SAD do 170.000 €
          • NIŠ do 120.000 €
          • Kuće u okolini Beograda
          • BG stanovi u blizini fakulteta
          • BG hitna pordaja stanova do 150.000 €
        • Prodaja zemljista i objekata

          • Prodaja zemljišta
          • Prodaja zemljišta Beograd
          • Prodaja zemljišta Novi Sad
          • Montažne kuće
          • Prodaja garaža i parking mesta
          • Prodaja poslovnih prostora
        • Dodatni saveti

          • Vodič za kupovinu i prodaju
          • Izračunaj ratu stambenog kredita
      • Izdavanje
        • Izdavanje stanova
          • Izdavanje stanova Beograd
          • Izdavanje stanova Novi Sad
          • Izdavanje stanova Niš
          • Izdavanje stanova Novi Beograd
          • Izdavanje stanova Zemun
          • Izdavanje stanova Kragujevac
        • Izdavanje kuća
          • Izdavanje kuća Beograd
          • Izdavanje kuća Novi Sad
          • Izdavanje kuća Niš
          • Stan na dan
        • Izdvajamo

          • Vodič za izdavanje
          • BG izdavanje stanova do 400 €
          • BG izdavanje dvosobnih stanova do 500€
          • Izračunaj ratu keš kredita
        • Izdavanje lokala
          • Izdavanje lokala Beograd
          • Izdavanje lokala Novi Sad
          • Izdavanje lokala Novi Beograd
          • Izdavanje lokala Niš
          • Izdavanje lokala Voždovac
        • Izdavanje soba i objekata

          • Izdavanje soba
          • Izdavanje ugostiteljskih objekata
          • Izdavanje hala i magacina
          • Izdavanje garaža i parking mesta
          • Izdavanje poslovnog prostora
      • Novogradnja
        • Sva novogradnja
        • Novogradnja u Beogradu
          • Beograd na vodi
          • Novogradnja u Zemunu
          • Novogradnja Novi Beograd
          • Novogradnja Pančevo
          • Novogradnja u Mladenovcu
          • Novogradnja na Paliluli
        • Novogradnja u Srbiji
          • Novogradnja u Novom Sadu
          • Novogradnja u Nišu
          • Novogradnja u Kragujevcu
          • Novogradnja na Zlatiboru
          • Novogradnja na Kopaoniku
          • Novogradnja Vrnjačka banja
        • Pouzdani investitori

          • Pregrevica Sky Residence - Zemun
          • Novi projekat: Karpoševa - Banovo brdo
          • Rozeta Resort And Residence - Kopaonik
        • Dodatni saveti

          • Vodič kroz projekte novogradnje
          • Izračunaj ratu stambenog kredita
      • Pitaj arhitektu
      • Vesti
      • Saveti
        • Sve o ...

          • Kupovina i prodaja
          • Izdavanje
          • Novogradnja
          • Finansije
          • Selidba
          • Uređenje doma
      • Oceni svoj komšiluk
      • Cene kvadrata po gradovima
      • Kalkulator stambenih kredita
    • Market
      • Sve kategorije
      • Mobilni telefoni
        • Mobilni telefoni
        • Pametni satovi
        • Tableti
        • Oprema za mobilne
      • Sve za kuću
        • Bašta i dvorište
        • Trpezarija
        • Kupatilo
        • Dnevni boravak
        • Uređenje doma
        • Kuhinja
        • Dečija soba
      • Kućni aparati
      • Bela tehnika
        • Frižideri
        • Šporeti
        • Veš mašine
        • Bojleri
        • Mašine za pranje sudova
      • Nameštaj
        • Dnevna soba
        • Spavaća soba
        • Trpezarija
        • Nameštaj za bebe
        • Bašta
      • Sport
        • Bickilizam
        • Fitnes
        • Planinarenje
        • Trotineti i skuteri
        • Vodeni sportovi
        • Sportska oprema
      • Računari
        • Laptop
        • Desktop
        • Konzole
        • Komponente
        • Oprema
      • Mama i beba
        • Kolica za bebe
        • Auto sedišta
        • Stolice za hranjenje
        • Igračke
        • Mamin kutak
      • Sve za vozila
        • Gume
        • Delovi za automobile
        • Delovi za motore
        • Alati
      • Vesti i saveti
      • Prikaži sve kategorije
    • Polovna roba
      • Sve kategorije
      • Mobilni telefoni
        • Mobilni telefoni
        • Pametni satovi
        • Oprema
      • Odeća i obuća
        • Ženska odeća
        • Ženska obuća
        • Muška odeća
        • Muška obuća
      • Tehnika
        • Računari
        • Računarske komponente
        • Konzole
        • Oprema za računare
      • Bela tehnika
        • Šporeti
        • Veš mašine
        • Prečišćivači vazduha
      • Za čitanje
        • Knjige
        • Stripovi
        • Školski program
      • Nameštaj
        • Dnevna soba
        • Spavaća soba
        • Kupatilo
        • Bašta
      • Prikaži sve kategorije
    Dodaj oglas
    • Moji oglasi
    • Omiljeni oglasi
    • Sačuvane pretrage
    • Moj nalog

    Korisnička podrška

    • Telefon: 063 695 119
    • Imejl: [email protected]
    • Uputstva
    • Pravila i uslovi korišćenja
    • Politika privatnosti

    Preuzmi aplikaciju

    • apple
    • google
    • huawei
    • Naslovna
    • ...
    • Market
    • Knjižara i biblioteka
    • Knjige
    • Biznis i ekonomija
    • Br. oglasa 153636331
    VELIKI VAL
    VELIKI VAL
    1 / 1

    VELIKI VAL

    • Beograd,

    3.070 RSD

    • 153636331
    • Ažuriran: 19.04.2025.
    • Šifra artikla: 51489
    • veliki-val-8JhTK

    3.070 RSD

    Tražiš kvalitetan telefon?

    Pogledaj široku ponudu!

    Izdvojene informacije

    • Biznis i ekonomija

      Vrsta proizvoda

    • Novo/Nekorišćeno

      Stanje

    • Opis

      KAKO POBEDITI U SVETU NOVIH DRUŠTVENIH TEHNOLOGIJA?

      UPRAVO SADA vaši korisnici pišu o vašim proizvodima na blogovima i preoblikuju vaše reklame na YouTube-u. Oni vas definšu na Wikipediji i napadaju na društvenim mrežama kao što je Facebook. Sve su to elementi društvenog fenomena velikog talasa koji je trajno promenio način na koji svet funkcioniše. Mnogim firmama to predstavlja pretnju. Vi to možete da shvatite kao prednost. U knjizi Veliki val dvoje vodećih analitičara iz firme Forrester Research opisuju kako možete da okrenete međusobno povezivanje korisnika u svoju korist.
      U 25 stvarnih primera iz čitavog sveta (od zdravstvene zaštite, preko maloprodajnih trgovina i proizvoda za korisnike do poslovnih usluga) Li i Bernoff pokazuju kako vodeće firme prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac i aktiviraju svoje korisnike. Bilo da se bavite marketingom, istraživanjem, korisničkom podrškom, prodajom, razvojem ili čak vođenjem čitave firme, ovde se nalaze saveti upravo za vas, potkrepljeni stvarnim podacima o povratu ulaganja koji dokazuju da ti saveti deluju.
      Veliki val temelji se na podacima prikupljenima od korisnika i na iskustvu desetina različitih firmi. Videćete kako su marketinški stručnjaci iz Procter & Gamble-a dokazali da je suptilni marketing u zajednici četiri puta efikasniji od televizije, kako Best Buy koristi inteligenciju više od hiljadu svojih zaposlenih unutar sopstvene društvene mreže, kako se Dell promenio uključivši podatke prikupljene od korisnika u gotovo svaki odsek, kako je jedna vinarija iz Južne Afrike udeseterostručila prodaju uz pomoć blogera, YouTube-a, Facebook-a i svakog drugog alata novih društvenih tehnologija. Ovaj trend ne možete ignorisati. Pročitajte Veliki val i naučite kako ga zajahati. Više nema povratka.

      ZAŠTO VELIKI VAL?
      Rick Clancy je delovao zabrinuto. Rick je moćan čovek prosede kose u svojim pedesetim godinama i sve do danas uvek je delovao vrlo samouvereno, kao neko ko ima potpuni nadzor nad situacijom. Kao direktor komunikacija u firmi Sony Electronics često je imao posla sa opakim novinarima, neugodnim konkurentima, neuspelim proizvodima i nekoliko mrzovoljnih predsednika uprave, s čim se uvek nosio galantno i samouvereno.
      Sastali smo se s njim na doručku pre jednog celodnevnog sastanka. Borio se s novom silom koju jednostavno nije razumeo, a koja je neprestano jačala. S blogerima. Sa grupama za raspravu. S YouTube-om. Korisnici s kojima se nikada nije susreo ocenjivali su proizvode njegove firme na javnim forumima s kojima nije imao nikakvog iskustva i na koje nikako nije mogao uticati.
      Svi oni su napadali popularnu marku njegove firme, a tradicionalni alati odnosa s javnošću bili su potpuno beskorisni. Rick je odlučio kako je vreme da uzme stvari u svoje ruke i da sam postane bloger. Za veterana koji je gotovo dvadeset godina upravljao slikom svoje firme u javnosti, bilo je to vrlo zastrašujuće. Ta oblast mu je bila potpuno nepoznata.
      Sa našeg stajališta Rick Clancy predstavlja simbol. On i hiljade drugih direktora poput njega danas se moraju nositi s novim trendom koji nazivamo veliki val (engl. groundswell), sa spontanim pokretom ljudi koji se služe različitim internet alatima kako bi se međusobno povezali, preuzeli odgovornost za sopstvena iskustva i dobili ono što im treba - podatke, podršku, ideje, proizvode i pregovaračku moć - jedni od drugih. Veliki val je široko rasprostranjen, stalno se menja i neprestano raste. On obuhvata blogove (postoje prevodi mrežni ili računarski dnevnik; op. prev.), wikije (prevod za wiki mrežno mesto; op. prev.), podcastove, YouTube, kao i potrošače koji ocenjuju proizvode, međusobno ih sami kupuju i prodaju, sami pišu novosti i sami sklapaju poslove. To je svetska pojava. Nezaustavljiva je. Utiče na sve grane delatnosti - one koje prodaju proizvode krajnjim korisnicima i one koje ih prodaju drugim firmama iz oblasti medija, maloprodaje, finansijskih usluga, tehnologije i zdravstvene zaštite. Ipak, on je još uvek velika nepoznanica moćnim firmama i institucijama i njihovim menadžmentima, koji danas vode glavnu reč.
      Jednostavno rečeno, veliki val je društveni trend u kojem se ljudi služe različitim tehnologijama kako bi dobili ono što im treba jedni od drugih umesto od samih firmi. Ako ste zaposleni u nekoj firmi, to će vam biti pravi izazov.
      Fenomen velikog vala nije samo prolazna stvar. Tehnologija koja je do njega dovela sve se brže razvija, no sam fenomen zapravo se temelji na čoveku i njegovom večnom nastojanju da se poveže s drugima. Veliki val je doveo do trajne promene u načinu na koji svet funkcioniše. Svrha ove knjige je da pomogne firmama da se s njim nose, bez obzira na to kako se menjaju pojedini tehnološki proizvodi. To je razmišljanjem prema načelu velikog vala.

      POHVALE KNJIZI
      „…zabavna, odlično napisana i milostivo slobodna od nerazumljivih tehnoloških detalja.“
      — FINANCIAL TIMES
      „Veliki val je prepun velikih ideja, korisnih priča i razumljivih podataka. To je nova industrijska revolucija. Jeste li spremni?“
      — SETH GODIN, autor knjige Meatball Sundae
      „Ova knjiga će promeniti vaš život ako ga nove društvene tehnologije već nisu promenile. Radi se o tsunamiju jedne nezaustavljive sile. Amazon, Procter & Gamble, Facebook, Google i Dell profitiraju na vrhu talasa. A vi? Li i Bernoff su apostoli tsunamija. Ova knjiga će postati vaša Biblija.“
      — SCOTT COOK, osnivač i predsednik Izvršnog odbora kompanije Intuit
      „Veliki val vam nudi praktične savete kako da ostanete pokretni i fleksibilni u vrlo promenjivom digitalnom svetu. Podučavanje firme da brzo reaguje na promene, posebno kada se obraća i pruža podršku svojim korisnicima, ključno je za poslovni uspeh.“
      — CATHIE BLACK, predsednik kompanije Hearst Magazines
      „U prvoj fazi internet ere bilo je važno da se svi povežu. U ovoj drugoj fazi, koja menja način na koji radimo, živimo, igramo se i učimo, počinjemo shvatati vrednost takve povezanosti, nove komunikacije i iskustva do kojih će njihove interakcije dovesti − ‘ljudsku mrežu.’ Veliki val uspešno opisuje taj prelaz i ističe prilike koje takva velika promena na tržištu nudi.“
      — JOHN T. JAMBERS, predsednik uprave kompanije Cisco
      „Obratite pažnju na Veliki val! Ova knjiga je vrlo važna i pomogla nam je da shvatimo novu dinamiku društvenih medija.“
      — CHRISTINA NORMAN, bivša predsednica kuće MTV
      „Veliki val je sveobuhvatan prikaz talasa promene koji je snašao marketinške stručnjake. Niko ne bi smeo da uključuje sve moćnije i sve smelije korisnike u svoje poslovanje pre nego čuje šta Li i Bernoff imaju da kažu o toj temi.“
      — CLARK KOKICH, predsednik uprave kompanije Avenue A/Razorfish

      Kratak sadržaj

      Uvod
      Prvi dio. razumijevanje velikog vala
      1. zašto veliki val — i zašto upravo sada?
      2. džiju-džicu i tehnologije velikog vala
      3. društveno-tehnografski profil
      Drugi dio. kako iskoristiti veliki val
      4. strategije za primjenu velikog vala
      5. osluškivanje velikog vala
      6. obraćanje velikom valu
      7. aktiviranje velikog vala
      8. kako pomoći velikom valu da sam sebi bude podrška
      9. uključivanje velikog vala
      Treći dio. veliki val donosi promjene
      10. kako će povezivanje s velikim valom promijeniti vašu tvrtku
      11. veliki val u vašoj tvrtki
      12. budućnost velikog vala
      Zahvale
      Bilješke
      Kazalo oglednih primjera
      Kazalo pojmova
      O autorima

      CHARLENE LI jedna je od vodećih stručnjaka u oblasti društvenog računarstva i Web 2.0 tehnologije, zahvaljujući predanoj saradnji s poznatom firmom za tehnologiju i istraživanje tržišta Forrester Research u proteklih devet godina. Ona je jedna od najcitiranijih Forrester-ovih analitičara. Kao priznat i tražen govornik, često se pojavljuje na skupovima iz svog delokruga. Bila je glavni govornik na Forrester-ovom korisničkom forumu 2007. Charlene proučava kako firme mogu da koriste tehnologije - poput blogova, društvenih mreža, RSS-a, označavanja i widgeta - da bi ostvarile svoje poslovne ciljeve. 2004. godine pokrenula je sopstveni stručni blog pa je često spominjana kao najuticajniji stručni bloger u Americi. Trenutno vodi blog zajedno s Joshom Bernoffom na www.forrester.com/groundswell. Charlene je ranije bila na čelu tima za marketinška istraživanja i istraživanja medija u Forrester-u, vodila je kancelariju u San Franciscu. Radila je i kao izdavač interaktivnih medija za Community Newspaper Company koja izdaje različite novine u Massachusettsu pa je bila član uprave Saveza novih medija u sklopu Američkog udruženja novinskih kuća (Newspaper Association of America’s New Media Federation). Charlene je bila zadužena za razvoj novih proizvoda u San Jose Mercury Newsu pa je radila kao savetnik za strategiju u firmi Monitor Company. Ima titulu MBA koju je stekla na fakultetu Harvard Business School. Charlene živi u San Mateu u Kaliforniji sa svojim suprugom i dvoje dece koji su takođe srećni i angažovani učesnici velikog vala.
      JOSH BERKOFF je jedan od najpoznatijih i najcitiranijih analitičara tehnologije u Americi. Josh već trinaest godina radi kao analitičar u Forrester Researchu i trenutno je potpredsednik firme za tehnološka i marketinška istraživanja. On je osmislio tehnografsku segmentaciju koja je bila temelj za Forresterove ankete koje se sprovode na korisnicima širom sveta od 1997. godine. Joshova analiza je usmerena ka boljem razumevanju ljudi, načina na koji oni koriste tehnologije i uticaja koji to ima na poslovanje. On lično vodi blog zajedno sa Charlene Li na www.forrester.com/groundswell. John se trenutno bavi novim društvenim tehnologijama, a svoje revolucionarne analize promena u medijskoj industriji opisao je u svojim često citiranim izveštajima poput „Hoće li preskakanje oglasa ubiti televiziju?“ („Will Ad-Skipping Kill Television?“) i „Od diskova do preuzimanja sadržaja s interneta“ („From Disks To Downloads“). Kada je gostovao u poznatoj emisiji 60 Minutes, Mike Wallace predstavio ga je kao „najboljeg analitičara televizijske industrije u Forrester Researchu, glavnog autoriteta u pitanju budućnosti televizije.“ John je brojne glavne menadžere u globalnim firmama savetovao o strategiji, uključujući ABC, Best Buy, Cisco, Comcast, L’Oréal, Microsoft, Sony, TiVo i Viacom. Vrlo je tražen kao govornik. Učestvovao je na konferencijama širom Severne Amerike, u Barceloni, Cannesu, Londonu, Rimu i Sao Paulu. Pre Forrester-a radio je kao menadžer te pisac internet stručnih tehničkih članaka i postova u nekoliko mladih firmi za visoku tehnologiju u Bostonu. Josh živi u Arlingtonu u Massachusettsu sa svojom suprugom i dvoje dece.

      • Kategorija: Market
      • Grupa oglasa: Knjige
    • Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas

    • Brzi linkovi

      • Očuvana knjiga
      • Knjiga na engleskom
      • Komplet knjiga
      • Udžbenik za školu
      • Filozofske knjige
      • Krimi triler
      • Ljubavni romani
      • Tinejdž i YA
      • Savremeni romani
      • Domaći pisci
      • Opšta književnost
      • Biografije i autobiografije
    • Prijavi se da dobijaš sasomange.rs newsletter

      Sasomange.rs na društvenim mrežama

      Prati nas:

      • Pravila i uslovi korišćenja
      • Politika privatnosti
      • O nama
      • Impressum
      • Uputstva
      • Media Kit
      • Cenovnik promocija
      • Sasomange vesti
      • Mapa sajta
    • Korisnička podrška

      Telefon:063 695 119

      Imejl:[email protected]

      Radno vreme: Radni dan 8.30 -16.30h

    • Partnerski portali:

      Kurir Mondo Espreso Iskustva&Preporuke Smartlife Elle Sensa
    • Sasomange.rs na društvenim mrežama

      Prati nas:

    • © 2025 Sasomange.rs. Sva prava zadržana.

    Prijavom na newsletter prihvataš Pravila i uslove korišćenja i Politiku privatnosti

    Hvala na prijavi! Naš Sasomange tim će te uskoro kontaktirati.