1 / 1
Nacionalno brendiranje
- Beograd,
2.178 RSD
- 159746431
- Ažuriran: 10.05.2025.
- Šifra artikla: 29895
- nacionalno-brendiranje-29LQP

Tražiš kvalitetan telefon?
Pogledaj široku ponudu!
Izdvojene informacije
-
Popularna nauka
Vrsta proizvoda
-
Novo/Nekorišćeno
Stanje
-
-
Opis
Autori: Mario Lukinović, Svetislav Milovanović
Sve države u svetu svojom političkom aktivnošću, popularnom kulturom, sportskim uspesima, tehničkim dostignućima, proizvodima, književnošću, filmom itd. šalju drugima određene poruke o tome šta nacija misli, oseća, šta voli ili ne voli, šta vrednuje, poštuje i u šta veruje. Filip Kotler imidž zemlje definiše kao „skup uverenja i utisaka koje ljudi imaju o nekoj zemlji“. Nacionalno brendiranje, stvaranje određene slike o posebnosti i karakteristikama neke nacije, vrši se, dakle, nacionalnom kulturom, ekonomijom, politikom, umetnošću, sportom, kulinarstvom, arhitekturom, muzikom itd. -
Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas
-
-
-
-
-
Brzi linkovi