Design thinking 5
- Beograd,
1.386 RSD
- 167004477
- Ažuriran: 12.05.2025.
- Šifra artikla: 45503
- design-thinking-5-H2I5E

Tražiš kvalitetan telefon?
Pogledaj široku ponudu!
Izdvojene informacije
-
Popularna psihologija
Vrsta proizvoda
-
Novo/Nekorišćeno
Stanje
-
-
Opis
Autori: Marko Jevtić, Milovan DekićKompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.
Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.
Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.
Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi! -
Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas
-
-
-
-
-
Brzi linkovi