Upravljanje odnosima s javnošću
- Beograd,
1.782 RSD
- 170888298
- Ažuriran: 09.02.2025.
- Šifra artikla: 53218
- upravljanje-odnosima-s-javnoscu-JdAID
Izdvojene informacije
-
Popularna nauka
Vrsta proizvoda
-
Novo/Nekorišćeno
Stanje
-
-
Opis
Autori: Ljubiša Lukić, Rajko BujkovićVeliki je broj radova, stranih, ali i domaćih autora, na temu odnosa s javnošću. Takođe, danas ne manjka ni udžbenička literatura iz oblasti odnosa s javnošću na srpskom jeziku, kako prevoda najeminentnijih stranih, tako i autora iz Srbije (pomenimo samo radove Galjine Ognjanov sa Ekonomskog fakulteta u Beogradu, koja se nedavno oglasila na temu uticaja veštačke inteligencije na odnose s javnošću).
Značajan pomak u pristupu obeležila je pojava čuvenog dela Ala i Laure Ris (Ries): The Fall of Advertising and the Rise of PR, koji su istakli ključnu karakteristiku odnosa s javnošću, zapravo ključnu razliku u odnosu na oglašavanje a to je kredibilitet. U međuvremenu beležimo i jačanje interesa za kreiranje događaja, koji su doživljavali transformaciju u pravcu kreiranja virtuelnih i hibridnih događaja. Utisak je da je funkcija odnosa sa javnošću ostala veoma važna za savremene aktere na tržištu, ali i u javnim poslovima. U tom okviru, javljaju se odnosi s javnošću kao specifična produkcija proizvodnja vesti iz kompanija. Svakako, specifična delatnost kao što su odnosi s javnošću (neki autori bi rekli: odnosi sa javnostima, ukazujući na činjencu da svaki segment javnosti zaslužuje posebno obraćanja, kako po suštini poruka, tako i po upotrebi odgovarajućih medija) izaziva i pokreće pitanja o moralnom aspektu poruka, njihovoj verodostojnosti, istinitosti.Siniša Zarić -
Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas
-
-
-
-
-
Brzi linkovi