Studije filma i ekranskih medija : Srbija 3. 0
- Beograd,
990 RSD
- 179060391
- Ažuriran: 13.03.2025.
- Šifra artikla: 39531
- studije-filma-i-ekranskih-medija-4YrG1

Tražiš kvalitetan telefon?
Pogledaj široku ponudu!
Izdvojene informacije
-
Publicistika
Vrsta proizvoda
-
Novo/Nekorišćeno
Stanje
-
-
Opis
Autor: Nevena DakovićStudije filma i /ekranskih/ medija: Srbija 3.0 pružaju iscrpan analitički i interpretativni uvid u konstituisanje i razvoj polja Studija filma i njegovih srodnih medijskih „pojavnosti” u trećem milenijumu. Nastavljajući tragom teorije filma – na način na koji ju je mapirao dr Dušan Stojanović – dr Nevena Daković, pažljivim odabirom radova teoretičara VII umetnosti i novih medija posvećenih pre svega srpskom filmu, daje snažne argumente vrednosti, vitalnosti i popularnosti nacionalne kinematografije. Izvesno, dobro strukturisana i „umrežena” celina potvrđuje konačno čvrsto uspostavljene, određene i institucionalizovane Studije filma (i ekranskih medija) na ovim prostorima.dr Bojan Jović, Institut za književnost i umetnost, BeogradKnjiga Studije filma i /ekranskih/ medija: Srbija 3.0 pripada krugu izvrsnih svetskih teorijskih publikacija jer znalački usmerava čitaoca prema materijalu za dalje upoznavanje sa teorijom filma i dubinski tumači naslove i teme koje njeni autori promišljaju. Posebna je po tome što su njeni pojedini autori podjednako uključeni i u filmsku praksu i u teoriju, što je čini retkim teorijskim štivom iz pera nekoga ko se veoma dobro razume u film i ume da ga snimi. To je autohtono obeležje beogradske škole filma – profesori i alumni FDU, teoretičari, doktori nauka i filmmaker-i – koje treba da sačuvamo.Dimitrije Vojnov, scenarista i filmski kritičarObuhvatna knjiga, Studije filma i /ekranskih/ medija: Srbija 3.0 delo je prestižne grupe autora i urednice, dr Nevene Daković, koji svestrano mapiraju ideju studija filma u Srbiji u multimedijalnom i polivalentnom XXI veku. Transpozicija jugoslovenskih narativa u postjugoslovenski metakontekst stvara novu strategiju teorijske oblasti – od metodološki „konzervativnog” tumačenja filma do analize njegovih transformacija u sve ekranske izazove epohe (veb, gejming itd.) – čineći knjigu ključnim delom za tumačenje prošlosti, sadašnjosti i svakako budućnosti filma i kinematografije na ovim prostorima.dr Aleksandar Janković, FDU, Beograd
-
Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas
-
-
-
-
-
Brzi linkovi