Zašto deca ubijaju Piter Langman
- Beograd, Čukarica, Sremčica, Dragomira Glišića, 9
1.589 RSD 1.870 RSD
- 185128803
- Ažuriran: 10.02.2025.
- Šifra artikla: 412261
- zasto-deca-ubijaju-piter-langman-B8aLt
Izdvojene informacije
-
Psihologija
Vrsta proizvoda
-
Novo/Nekorišćeno
Stanje
-
-
Opis
Zašto deca ubijaju - Piter Langman Piter Langman, vodeći američki stručnjak u oblasti psihologije, proučava uzroke i psihološke faktore koji dovode do masovnih školskih ubistava. U ovoj knjizi analizira psihološke profile desetorice američkih školaraca koji su izvršili ubistva, ubivši 74, a ranivši 92 osobe. Langman koristi dokumentaciju iz istraživanja kako bi odgovorio na pitanje: šta se dešava u umu dečaka koji se odlučuje na ovako drastičan čin? Ova knjiga istražuje uzroke i rane signale nasilništva kod mladih, uz detaljnu analizu svakog slučaja. Ključne teme i pitanja: Školski masakri: Koji su uzroci masovnih ubistava u školama? Šta pokreće mlade ljude da se odluče na takve drastične postupke? Školske ubice: Ko su deca koja čine ovakve zločine? Da li je tačno da nisu obična deca? Kako ih prepoznati i sprečiti? Prevencija: Kako škole mogu primeniti efikasne strategije za identifikaciju pretnji i sprečavanje tragedija? Socijalna pitanja: Kakav je uticaj vršnjačkog nasilja, stresa, depresije i porodičnih problema na formiranje ovih ponašanja? Porodična i društvena odgovornost: Koja je uloga roditelja i škola u sprečavanju nasilja i pucnjava u školama? Langman klasifikuje školske ubice u tri kategorije: psihopatske (narcističke ličnosti, bez saosećanja), psihotične (osobe sa mentalnim poremećajima kao što je šizofrenija) i traumatizovane (deća iz disfunkcionalnih porodica). Pored toga, autor nudi konkretne primere uspešnih intervencija i protokola koji su pomogli da se spreče potencijalne tragedije. Prevencija i strategije: Razumevanje različitih tipova školske ubice i kako ih prepoznati. Identifikacija uzroka koji pokreću nasilje kod mladih. Razvijanje metoda za razlikovanje stvarnih pretnji od bezopasnih situacija. Poučavanje učenika važnosti obaveštavanja o opasnostima. Zaključak: Piter Langman poziva na učiti iz prošlih tragedija kako bismo sprečili buduće. Pretnje moramo shvatiti ozbiljno dok se ne dokaže suprotno, jer samo pravovremenim prepoznavanjem opasnosti možemo zaštititi decu i društvo. -
Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas
-
-
-
-
-
Brzi linkovi