• Registracija
    • Kako da se registrujem?

      Registracijom na Sasomange postaješ deo onlajn zajednice koja svojom ponudom opisuje celokupno tržište. Možeš da se registruješ kao fizičko ili kao pravno lice. Na Sasomange naslovnoj strani u gornjem desnom uglu klikni na ikonicu Registruj se koja će te odvesti do obrasca za registraciju. Nakon što ispuniš obrazac, na tvoju imejl adresu stićiće podaci za aktivaciju tvog korisničkog naloga. Klikni na dugme Potvrdi imejl adresu i uloguj se na nalog, kako bi proces registracije bio završen. Nakon toga možeš da započneš pretraživanje i oglašavanje na Sasomange.

      Kao registrovani korisnik koji na Sasomange portalu želi da pronađe adekvatne proizvode i/ili usluge, kreiranjem svog naloga možeš da praviš i listu favorita (željenih proizvoda), a oglašivače možeš da kontaktiraš na bezbedan način preko Sasomange poruka, imejla ili broja telefona.

      Kao oglašivač koji na Sasomange sajtu oglašava i prodaje svoje proizvode i/ili usluge, nakon registracije možeš na jednostavan i brz način da postaviš oglas i sigurno komuniciraš sa potencijalnim kupcima preko Sasomange poruka, imejla ili putem mobilnog telefona. Za uspešniju prodaju uvek možeš da iskoristiš različite mogućnosti promocija, o čemu možeš više da pročitaš u sekciji Promocije unutar Uputstava ili da kontaktiraš naše oglasne savetnike.

    • Kako da izmenim svoje podatke?

      Za izmenu podataka unetih prilikom registracije potrebno je da se uloguješ na sajt. U gornjem desnom uglu se nalazi ikonica tvog profila, klikni na nju i iz padajućeg menija izaberi stavku Moj Sasomange. Nakon toga ti se otvara tvoj radni prostor, gde ćeš na plavoj liniji videti različite tabove, među kojima je i Moj nalog.

      Kada klikneš na Moj nalog, tu možeš da izmeniš podatke u sledećim segmentima:

      • Osnovni podaci o nalogu
      • Imejl i lozinka
      • Adrese
      • Obaveštenja
      • Deaktivacija

      Nakon unošenja željenih izmena ne zaboravi da potvrdiš svoje izmene kako bi bile sačuvane.

    • Šta je Moja radnja?

      Moja radnja predstavlja radni prostor i prikaz liste oglasa. Radnju imaju i mogu da koriste i fizička i pravna lica, kao i domaći i inostrani oglašivači. U okviru Moje radnje možeš da postaviš sve informacije o firmi i proizvodima i/ili uslugama koje oglašavaš na Sasomange platformi. Da aktiviraš ovu funkcionalnost potrebno je da se uloguješ i da u gornjem desnom uglu klikneš na svoje ime i prezime, gde ćeš iz padajućeg menija izabrati Moj Sasomange. Nakon toga ti se otvara tvoj radni prostor, gde ćeš na plavoj liniji videti različite tabove, među kojima je i Moja radnja. Tu možeš da unosiš, menjaš i dodaješ sledeće podatke:

      • naziv radnje, opis radnje i zaštitni logo firme,
      • sedište firme, poslovne jedinice i njihove adrese, kontakt telefone i imejlove,
      • PIB i matični broj firme.

      Sve ove podatke možeš da menjaš i dodaješ kada god poželiš.

      Korisnici će tvoju radnju moći da vide kada, gledajući bilo koji tvoj oglas, kliknu na Svi oglasi ovog oglašivača, što će ih odvesti na prikaz tvoje radnje i tvojih oglasa. Na ovaj način ćeš olakšati proces odabira svim korisnicima i potencijalnim kupcima pri pronalaženju željenog artikla i/ili usluge, a ujedno ćeš im pružiti i dodatne informacije o sebi kao oglašivaču.

  • Pretraga oglasa
  • Dodavanje oglasa
    • Kako da dodam oglas?

      Prati ova uputstva za dodavanje oglasa:

      • Neophodno je da se uloguješ na svoj Sasomange profil ili, u slučaju da nemaš nalog na Sasomange, da se registruješ.
      • Klikom na dugme Dodaj oglas koje se nalazi u gornjem desnom uglu Sasomange stranice započećeš proces dodavanja oglasa.
      • Prvo je neophodno da odabereš kategoriju za svoj oglas. Možeš da ukucaš naziv proizvoda ili usluge koju oglašavaš ili klikneš na dugme Odaberi kategoriju iz liste. Odabirom kategorije u koju želiš da staviš svoj oglas prikazaće ti se detaljan pregled potkategorija. Kada odabereš odgovarajuću potkategoriju otvoriće se obrazac za dodavanje oglasa.
      • Ispuni obrazac, detaljno opiši svoj oglas i dodaj mu fotografije (kupci vole fotografije, ne štedi na njima). U obrascu postoje polja koja su obavezna za popunjavanje, bez kojih nećeš moći da objaviš svoj oglas, stoga obrati pažnju na njih.

      U procesu dodavanja oglasa u delu fotografija imaš mogućnost da svom oglasu dodaš do 20 fotografija, jednu po jednu. Njih možeš postaviti na dva načina: prvi je prevlačenjem iz željenog foldera, a drugi je odabirom iz željenog foldera. Klikom na Prevuci ili odaberi fotografiju otvara se prozor gde možeš iz željenog foldera ubaciti fotografije.

      Fotografije moraju biti JPG ili PNG i do 10MB.

      Ukoliko do kraja nisi završio pripremu oglasa, ovaj oglas će se narednih 7 dana čuvati u delu Moji oglasi (U pripremi), pa možeš dodatno da ga izmeniš i objaviš.

      Napomena

      Oglas možeš menjati i nakon objave.

    • Kako da izaberem lokaciju prilikom postavljanja oglasa?

      Veoma važna stavka kod postavljanja oglasa jeste i odabir lokacije. Možeš da iskoristiš adresu iz procesa registracije ili da kreiraš novu lokaciju za poseban artikal ili uslugu. Ukoliko si iz Srbije, imaćeš mogućnost da odabereš i region, grad ili opštinu i naselje, a postoji mogućnost i da dodaš kraj ili kvart, ulicu i broj. Ako nisi rezident Srbije i postavljaš oglas iz strane zemlje, imaćeš mogućnost da odabereš lokaciju kao zemlju iz koje postavljaš oglas.

      Što približnije i tačnije definišeš lokaciju to će biti bolja informacija za korisnike i potencijalne kupce. Na ovaj način korisnici imaju u vidu odakle je oglašivač kako bi, na primer, znali u kom gradu bi mogli da pogledaju automobil ili u kom delu grada se nalazi nekretnina koja se prodaje.

    • Kako da napravim što bolji oglas?

      Delimo sa tobom nekoliko saveta kako da privučeš veliki broj potencijalnih kupaca i time osiguraš veliki broj upita:

      • Bez nejasnoća – Većina ljudi pretražuje oglase preko pretraživača upisivanjem ključnih reči. Pretraživač prvo pretražuje naslov oglasa pa onda ključne reči iz opisa oglasa, stoga je neophodno da to imaš na umu dok postavljaš svoj oglas. Važno je napisati jasan i precizan naslov jer će se time tvoj oglas rangirati visoko na listi rezultata pretrage, a pored toga potencijalnom kupcu će odmah biti jasno o čemu se radi u tvom oglasu i da li je to baš ono što mu treba.
      • Opiši sve – U opisivanju oglasa nema viška informacija. Važno je biti što detaljniji, zato opiši sve što može biti od značaja osobi koja gleda tvoj oglas. Razmisli o svim pitanjima koje bi ti kupac mogao postaviti. Na primer, ako tražiš stanare kojima ćeš iznajmiti nekretninu, reci im sve o svojim uslovima kako bi odmah mogli da vide da li je tvoj oglas za njih. Veoma je važno da kroz svoj oglas iskomuniciraš isključivo ispravne, tačne i potpune informacije jer u suprotnom rizikuješ da izgubiš potencijalnog kupca. Ako prodaješ neki predmet, opiši njegovo stanje i njegovu istoriju – kupci traže informacije na osnovu kojih donose odluku o kupovini. Što više informacija dobiju, više štede vreme i lakše se odlučuju za kupovinu.
      • Fotografije su važne – Iskoristi limit i postavi što više fotografija na svoj oglas. Možeš postaviti maksimum 20 u svom oglasu. Na ovaj način oglas postaje privlačniji i ističe se u odnosu na oglase sa manje fotografija. Poslušaj naš savet – isplati se provesti više vremena u sređivanju oglasa i dodati vrlo jasne fotografije onoga što prodaješ ili iznajmljuješ.
      • Važno je biti drugačiji – Daj svom oglasu lični pečat. Niko ne želi da pročita oglas kao da ga je napisao robot. Nekoliko detalja, u vidu neke zanimljive priče o istoriji onoga što oglašavaš ili malo humora, daće tvom oglasu dušu i sigurno će privući pažnju.
      • Pazi na cenu –Unesi realnu cenu svog oglasa. Sasomange nije aukcijski sajt i zbog toga se preporučuje da svi oglasi imaju navedenu, stvarnu cenu. Ako tvoja cena nije fiksna, navedi to u opisu oglasa, a ukoliko je u pitanju dogovor i ako to istakneš po ceni 1 din/1 eur, dodatno to naglasi i u oglasu.
      • Daj svoj broj telefona – Mnogi korisnici preferiraju da se dogovore kontakt telefonom (fiksni ili mobilni), pa im oglasi koji nemaju taj podatak ne ulivaju poverenje zato što ostavljaju utisak da se nešto dodatno krije. Ukoliko iz nekog razloga nisi u mogućnosti da komuniciraš telefonski sa kupcima, na raspolaganju imaš kontakt imejlom. Pokušaj korisnicima da objasniš zašto ne mogu da te dobiju telefonom.
        Kada navodiš broj telefona vodi računa da je dobro upisan, jer ne želiš da propustiš bilo kakav upit zbog greške u kucanju. Ako za kontakt koristiš imejl, potrudi se da pravovremeno odgovoriš na upit. Korisnici znaju da, ukoliko dugo čekaju na odgovor, prijave takve oglašivače korisničkoj podršci kao sumnjive, stoga ti savetujemo da aktivno proveravaš pozive, poruke i mejlove.

      Ako sumiramo sve navedene savete, jako je jednostavno sprovesti ih u delo. Trud koji uložiš pri kreiranju oglasa biće vidljiv, a rezultati tvog truda pojaviće se u vidu upita koje ćeš dobiti za svoj oglas.


      Želimo ti puno uspešnih prodaja!

    • Koja su pravila za dodavanje oglasa?

      Politika naše kompanije kreirana je da omogući sigurno i pošteno okruženje za svakog korisnika Sasomange platforme. U slučaju kršenja pravila, naša korisnička podrška će pokušati da stupi u kontakt sa tobom i tvoj oglas će biti uklonjen sa naše platforme, stoga te iz tih razloga molimo da odvojiš malo vremena i pročitaš Sasomange pravila. U cilju da izbegneš kršenja pravila i da uvek imaš samo pozitivna iskustva upoznaj se sa pravilima korišćenja Sasomange platforme klikom ovde.

  • Sređivanje oglasa
    • Kako da izmenim oglas?

      Svoj oglas možeš sređivati u bilo koje doba dana ili noći - možeš mu menjati opis, cenu, dodavati, brisati ili sređivati fotografije. Sve što je potrebno da uradiš jeste da se uloguješ, a potom da klikneš na svoje ime u gornjem desnom uglu i da iz padajućeg menija izabereš stavku Moj Sasomange. Nakon toga ti se otvara tvoj radni prostor, gde ćeš na plavoj liniji videti različite tabove, među kojima je i Moji oglasi. Tu imaš pristup svim aktivnim, neaktivnim i prodatim oglasima. Da izmeniš oglas klikni na Izmeni kod oglasa koji želiš, a nakon toga klikni na dugme Sačuvaj izmene.

    • Kako da označim oglašeni artikal kao prodat?

      Da označiš svoj oglas kao prodat potrebno je prvo da se uloguješ na Sasomange platformu. Nakon toga, klikni na svoje ime u gornjem desnom uglu i otvoriće ti se padajući meni. Iz njega izaberi stavku Moj Sasomange. Otvoriće ti se tvoj radni prostor,  gde ćeš na plavoj liniji videti različite tabove, među kojima je i Moji oglasi. Potrebno je da oglas koji želiš da označiš kao prodat odabereš klikom na checkbox, koji se nalazi uz oglas sa leve strane. Nakon toga, opcija Označi kao prodato, koja se nalazi sa desne strane iznad liste oglasa, biće omogućena. Klikni na nju i otvoriće ti se novi prozor koji se zove Promena statusa, gde je potrebno da potvrdiš izmenu klikom na Da, menjam status ili, ukoliko odustaješ od izmene, da klikneš na Ne, odustajem. Jednom kada oglasu izmeniš status, on će automatski preći u listu prodatih oglasa.

    • Kako da deaktiviram/aktiviram oglas?

      Za deaktiviranje/aktiviranje oglasa potrebno je da se uloguješ na Sasomange platformu i da nakon toga klikneš na svoje ime u gornjem desnom uglu. Otvoriće ti se padajući meni iz kog treba da klikneš na stavku Moj SasomangeNakon toga ti se otvara tvoj radni prostor, gde ćeš na plavoj liniji videti različite tabove, među kojima je i Moji oglasi. Tu imaš pristup svim aktivnim, neaktivnim i prodatim oglasima. Ukoliko želiš da deaktiviraš ili aktiviraš oglas, potrebno je da taj oglas označiš na checkbox koji se nalazi uz oglas sa leve strane. Nakon toga, opcija Deaktiviraj, odnosno Aktiviraj, koja se nalazi sa desne strane iznad liste oglasa, biće omogućena. Klikni na nju i otvoriće ti se novi prozor koji se zove Promena statusa, gde je potrebno da potvrdiš izmenu klikom na Da, menjam status ili, ukoliko odustaješ od izmene, da klikneš na Ne, odustajem. Nakon potvrde promene statusa, tvoj oglas će biti smešten u deo Aktivni, odnosno Neaktivni.

    • Kako da izbrišem oglas?

      Dokle god tvoj oglas poštuje pravila oglašavanja na Sasomange platformi, biće vidljiv sve do trenutka dok ne odlučiš da ga izbrišeš. Za brisanje oglasa potrebno je prvo da se uloguješ, a zatim da klikneš na na svoje ime u gornjem desnom uglu. Otvoriće ti se padajući meni iz kog treba da klikneš na stavku Moj Sasomange. Nakon toga ti se otvara tvoj radni prostor, gde ćeš na plavoj liniji videti različite tabove, među kojima je i Moji oglasiPrvo je potrebno da oglas deaktiviraš kako bi bila dostupna opcija brisanja oglasa. Jednom kada je oglas deaktiviran potrebno da klikneš na tab Neaktivni, a zatim da označiš oglase koje želiš da izbrišeš klikom na checkbox koji se nalazi uz oglas sa leve strane. Nakon toga, opcija Obriši, koja se nalazi sa desne strane iznad liste oglasa, biće omogućena. Klikni na Obriši i otvoriće ti se prozor Promena statusa, gde je potrebno da potvrdiš klikom na Da, menjam status ili da odustaneš od brisanja klikom na Ne, odustajem. Nakon potvrde brisanja, tvoj oglas veoma brzo više neće biti vidljiv na Sasomange platformi, što znači da mu više nije moguće pristupiti ni na jedan način.

  • Kupovina
    • Kako da pametno kupujem?

      Želiš da znaš kako da pametno i uspešno kupiš neki predmet ili koristiš određenu uslugu? Sasomange ti donosi savete o sigurnoj i uspešnoj kupovini:

      • Dobro istraži ponudu - pre nego se odlučiš za određeni predmet i/ili uslugu, potrebno je da temeljno istražiš ponudu oglasa na Sasomange platformi. Potraži oglase sa fotografijama i dobrim opisima koji mogu da ti približe predmet i/ili uslugu.
      • Odredi svoje prioritete - napiši Za/protiv listu i odluči se da li ti je predmet koji gledaš ili usluga koju planiraš da koristiš zaista potrebna.
      • Neophodno je da odrediš i budžet, koji će ti pomoći da postaviš prioritete. Sama kupovina će ti biti uspešnija ukoliko ga na vreme definišeš.
      • Uslovi transakcije i preuzimanja robe - kontaktiraj oglašivača i definiši sa njim sve detalje u vezi plaćanja i preuzimanja robe pre samog zaključivanja kupovine.
      • Obavezno pitaj sve što te zanima u vezi željenog proizvoda i/ili usluge. Uveri se u sigurnost i verodostojnost podataka, kako samog oglašivača, tako i proizvoda i/ili usluge. Veruj svom instinktu i pokaži dodatnu opreznost kod oglasa koji ti deluju sumnjivo i detaljno proveri sve. Ukoliko sumnjaš u ispravnost bilo kog oglasa, prijavi oglas na Zastavicu, odnosno link Prijavi oglas, ili nam pošalji informaciju na [email protected]

      Moramo da napomenemo da Sasomange nije odgovoran za eventualne sporove nastale prilikom trgovine i da podatke o korisnicima možemo dati jedino i samo nadležnim istitucijama po osnovu Zakona o zaštiti ličnih podataka.

    • Na šta da obratim pažnju prilikom odabira Uređaja?

      Sasomange je odlično mesto za kupovinu uređaja za svakodnevnu upotrebu, kao i uređaja za kuću. Sasomange ti daje par saveta prilikom odabira i kupovine istih:

      • Istraži ponudu na Sasomange i nakon toga se odluči za određeni uređaj. Iskoristi mogućnost mnogobrojnih filtera, kako bi tvoja pretraga bila što uspešnija i bolja!
      • Kada stupiš u kontakt sa oglašivačem, obavezno proveri da li je uređaj tehnički ispravan, kao i sve njegove karakteristike (poput toga da li je priključak pogodan za evropsko tržište)
      • Još jedna stavka na koju treba da obratiš pažnju jeste da li je uređaj pod garancijom i koliko je star, jer to mnogo znači kada su njegove performanse u pitanju.

    • Na sta da obratim pažnju prilikom odabira Automobila?

      Želiš da kupiš automobil? Sasomange ti daje par saveta koji ti mogu pomoći u izboru:

      • Sastani se sa oglašivačem i povedi stručno lice koji se razume u automobile da pogleda automobil pre kupovine i da ti savete koji će ti biti značajni prilikom donošenja finalne odluke. Neki od elemenata koje možeš da proveriš i pregledaš jesu klima, brisači, gume, ulje u motoru, limariju i slično.
      • Kada je u pitanju kupovina polovnog automobila, pitaj sve što te zanima o vozilu - gde je kupljeno, koliko je korišćeno, za šta je korišćeno, kao i ostale detalje koje bi tebi značili kada je korišćenje polovnog automobila u pitanju.
      • Zatraži i pregledaj dokumentaciju vezanu za vozilo, pogotovo servisnu knjižicu, uporedi informacije sa informacijama iz oglasa. Možeš da potražiš i ID vozila, koji se nalazi na više mesta: u servisnoj knjižici ili na šoferšajbni ili na metalnoj pločici motora ili na šasiji pored vozačevog sedišta. Sam broj, odnosno ID vozila mora uvek biti isti, a takođe ga možeš proveriti u nadležnoj instituciji ili kod ovlašćenog servisera.
      • Kada je plaćanje u pitanju, savetujemo ti da ne plaćaš unapred. Prvo se raspitaj o mogućim načinima plaćanja vozila - gotovina, preuzimanje kredita i/ili lizinga, plaćanje na rate i slično, a potom zajedno sa oglašivačem odluči kakav je vid plaćanja najbolji u vašoj situaciji.

    • Na šta da obratim pažnju prilikom odabira Usluga?

      Na Sasomange portalu možeš pronaći razne vrste usluga, među kojima su:

      • Servis i usluge za vozila,
      • Građevinske usluge,
      • Poslovne usluge,
      • Servis i popravka,
      • Zdravstvene usluge, čuvanje i nega,
      • Modne usluge,
      • Nega lica i tela,
      • Zanatske usluge,
      • Čišćenje i održavanje,
      • Proslave, organizacija, ketering,
      • Transport i selidbe,
      • Podučavanje,
      • I ostale usluge.

      U okviru nabrojanih kategorija usluga, pronaći ćeš mnoge potkategorije, koje će ti pomoći da što pre pronađeš uslugu koja ti je potrebna. Pre izbora određene usluge, savetujemo ti da se informišeš i uporediš oglase, kako bi tvoj finalni izbor bio što bolji. Takođe, naš savet je da ne plaćaš unapred. U vezi plaćanja se dogovori više sa samim oglašivačem i proveri sve ostale detalje koji te interesuju u vezi usluge i uslova.

  • Prodaja
    • Kako da lako prodam?

      Želiš da saznaš kako lako da prodaš? Sasomange ti u nastavku donosi savete kako bi tvoja prodaja bila što uspešnija:

      • Detaljno opiši predmet ili uslugu. Opis neka bude realan, što verniji stvarnom stanju (pogotovo ako se radi o korišćenom predmetu) kako bi potencijalni kupac imao jasnu sliku o proizvodu.
      • U okviru oglasa obavezno postavi što više fotografija, jer ih kupci baš vole.
      • Na upite odgovaraj ažurno - pored kontakta putem imejla i telefona, iskoristi i mogućnost dopisivanja putem Sasomange poruka!
      • Dogovori se sa kupcem u vezi preuzimanja proizvoda ili detalja slanja.
      • Obezbedi uvid u garancije, vlasničke listove i drugu dokumentaciju koja dolazi sa predmetom kako bi kupac imao kompletan uvid.

      Napominjemo da Sasomange nije odgovoran za eventualne sporove nastale prilikom trgovine i da podatke o korisnicima možemo jedino dati nadležnim isntitucijama po osnovu Zakona o zaštiti ličnih podataka.

    • Kako da prodam automobil?

      Prodaja automobila nikada nije bila lakša! Donosimo ti savete kako da što lakše i brže prodaš automobil preko Sasomange platforme:

      • Pola posla je dobro opisan oglas i dobre fotografije - pobrini se da potencijalnim kupcima pružiš sve neophodne informacije.
      • Kada te potencijalni kupac kontaktira, dogovorite se i za sastanak uživo. Obavezno obezbedi potencijalnom kupcu mogućnost da pregleda vozilo i da porazgovara sa tobom o svojim nedoumicama u vezi automobila ili kupovine.
      • Ukoliko potencijalni kupac želi probnu vožnju obezbedi mu je i budi sa njim prilikom vožnje.
      • Veoma je važno da budeš iskren prema potencijalnom kupcu i da mu daš verodostojne informacije i podatke o vozilu, jer će se svi potencijalni nedostaci u nekom trenutku pokazati.
      • Dogovori plaćanje i ostale uslove kupovine vozila. Nakon toga kontaktiraj ovlašćeno lice radi izrade kupoprodajne dokumentacije.
    • Kako da što uspešnije oglasim usluge?

      Za uspešne oglase usluga sledi naše savete, koji će ti sigurno doneti mnogo upita u vezi istih:

      • U okviru oglasa dobro definiši šta je tvoja usluga, odnosno šta tačno nudiš.
      • Pored opisa usluge, tačno napiši i istakni i cenu, jer je potencijalnim korisnicima usluge veoma važna transparentnost, odnosno da znaju koja je cena usluge.
      • Imaj na umu da dogovor kuću gradi - uzmi u obzir potrebe potencijalnog korisnika tvoje usluge i dogovori sa njim sve detalje u vezi izvođenja usluge poput rokova, plaćanja i slično.
    • Kako da prodam nekretninu?

      Želiš da prodaš nekretninu, ali ne znaš odakle da kreneš? Ne brini - Sasomange je za tebe spremio savete za prodaju nekretnina:

      • Kao i kod svakog dobrog oglasa, potrebno je prvo da opišeš nekretninu koju prodaješ. Navedi koje je kvadrature, da li je u pitanju novogradnja ili starogradnja, da li se prodaje nameštena ili nenameštena i slično.
      • Druga stavka koja je potencijalnim kupcima veoma važna jeste precizno definisana cena.
      • Ne zaboravi na fotografije - što je posebno važna stavka potencijalnim kupcima kada gledaju oglas!
      • Obavezno prikaži tačnu lokaciju nekretnine na karti.
      • Kada te kontaktira potencijalni kupac, dogovori sa njim sve uslove kupovine nekretnine.
      • Obezbedi uvid u garancije, vlasničke listove i drugu dokumentaciju kako bi potencijalni kupac imao kompletan uvid u nekretninu za koju je zainteresovan.

  • Sigurnost na Sasomange
    • Šta sve radimo za tvoju sigurnost?

      Potpuno smo posvećeni zadatku da tvoje iskustvo na Sasomange portalu bude pozitivno, jednostavno i prijatno. Naši svakodnevni napori usmereni su da svim našim korisnicima osiguramo visok nivo verodostojnosti sadržaja, sigurnu trgovinu i jednostavno i prijatno korišćenje naše platforme. Brinemo se o konstantnom poboljšanju naše tehnologije koja danas zadovoljava visoke standarde.

      Naše kolege se svakog dana bave nizom zadataka od kojih su najvažniji:

      • Pregled postojećih i novih registrovanih korisnika
      • Kontrolu objavljenog sadržaja (oglasa)
      • Provera oglasa i korisnika koje su prijavili drugi korisnici
      • Praćenje sumnjivih korisnika
      • Vrlo brza reakcija na bilo kakva upozorenja koja su prijavljena od strane korisnika
      • Održavanje visokog nivoa relevantnosti i legitimnosti objavljenog sadržaja

      Dok mi radimo naš posao i trudimo se da damo maksimum u vidu tehnoloških pitanja kako bismo sprečili ovakve slučajeve, pripremili smo i neke korisne savete o sigurnoj kupovini i prodaji koji su nesumnjivo najefikasniji oblik zaštite.

    • Saveti za sigurnost

      U cilju zaštite naših registrovanih korisnika i oglašivača, spremili smo korisne savete u želji da obezbedimo bezbednu trgovinu i osećaj sigurnosti tokom boravka na Sasomange platformi.

      Potencijalne situacije

      Obrati pažnju na sledeće moguće situacije i savete:

      • Cena predmeta čini se nerealnom - proveri par puta da li je to zaista prava cena, što na Sasomange platformi, što na internetu. Postoji mogućnost da je cena 1 din/1 eur, što označava cenu po dogovoru, stoga je potrebno da kontaktiraš oglašivača i proveriš finalnu cenu sa njim.
      • Traži se uplata celog ili manjeg iznosa unapred - probaj da stupiš u kontakt sa oglašivačem, najbolje preko mobilnog telefona i da proveriš zašto je neophodna uplata. Najbolji način da upoznaš oglašivača i da proveriš da li je u pitanju malverzacija jeste da otvoreno porazgovaraš sa njim na tu temu.
      • Oglašivač izbegava susret, iako je moguć - i kod ove situacije je najbolje da otvoreno porazgovaraš sa oglašivačem i proveriš da li želi da izbegne susret iz opravdanog razloga.
      • Traži se fotografija bankarske kartice ili drugih ličnih dokumenata - nikako nemoj da deliš lične podatke i dokumenta sa oglašivačem. Ukoliko se nađeš u ovoj situaciji, odmah piši našoj korisničkoj podršci na [email protected].

      Korisničko ime i lozinka

      Svaki korisnik prilikom registracije bira svoje korisničko ime i lozinku pomoću kojih će se kasnije prijavljivati. Naš savet je da lozinka bude drugačija od korisničkog imena, kao i da vodiš računa da lozinku koju stavljaš ne koristiš već negde drugo. Preporuka je i da u lozinku uključiš velika i mala slova, brojeve i znakove (!, ?, @, #, itd...), kao i da pokušaš da izbegneš lične podatke koje bi neko ko te poznaje mogao slučajno da pogodi (datum rođenja, ime deteta, ime kućnog ljubimca i slično).

      Registrovani korisnik je dužan da se brine o sigurnosti svoje lozinke i povremeno je menja. Sasomange i Mondo Trgovina OGL d.o.o. ne odgovara za zloupotrebe korisničke lozinke, ali će odmah nakon prijave o mogućoj zloupotrebi postupiti odgovorno.

      Znakovi upozorenja

      A šta da uradiš ukoliko se nađeš u sumnjivoj situaciji?

      Kao registrovani Sasomange korisnik, na tvoju imejl adresu dobijaćeš razna obaveštenja o statusima tvojih oglasa i različitim aktivnostima koje se odvijaju na našim stranicama. U slučaju da primiš neku sumnjivu poruku, ne odgovaraj na nju i ne ulazi na linkove koji se nalaze u njoj, već je jednostavno prosledi na [email protected].

      Sa veb stranica na koje vode linkovi iz sumnjivih poruka nikada nemoj preuzimati i instalirati programe jer je to najjednostavniji način da na svoj računar instaliraš zlonamerni program.

      S obzirom da Sasomange ne učestvuje u razmeni između oglašivača i registrovanog korisnika, oglašivači i registrovani korisnici dužni su da prijave sve sumnjive radnje i situacije na koje naiđu.

      U svakom detaljnom prikazu oglasa nalazi se zastavica, odnosno link Prijavi oglas. Korišćenjem ovog linka na jednostavan i brz način šalješ prijavu našoj korisničkoj podršci.

  • Nešto ne radi kako treba?
    • Zašto ne mogu da se prijavim? Da li treba da promenim lozinku?

      Imaš problem kada je u pitanju prijavljivanje na Sasomange platformu?
      Ukoliko ti se ovaj problem javlja posle registracije i aktivacije korisničkog naloga, molimo te da kontaktiraš korisničku podršku na [email protected] ili putem sledećih brojeva telefona: 063 695 119 ili 062 266 433.

      Ako se ne sećaš lozinke, za resetovanje iste potrebno je da klikneš ovde.

    • Zašto ne mogu da pronađem stvar koja mi je potrebna?

      Ne možeš da pronađeš određeni proizvod ili uslugu?

      Sasomange ti savetuje da pretražuješ oglase na sledeća tri načina:

      1. Preko izbora kategorije na glavnom meniju,
      2. Preko izbora kategorije iz padajućeg menija Sve kategorije,
      3. Ukucavanjem ključnih reči u polje Pretraga.

      Ukoliko ti jedna vrsta pretrage ne prikazuje željeni proizvod ili uslugu, pokušaj da uz pomoć drugog načina pronađeš šta želiš! Kada su u pitanju ključne reči, gledaj da one budu što preciznije kako bi ti pretraga bila što uspešnija. Kod pretraživanja putem kategorija, obavezno iskoristi mogućnost filtriranja koja će ti pomoći da što brže pronađeš željeni oglas.

    • Zašto ne mogu da objavim oglas?

      Pre nego što objaviš oglas, proveri da li su svi neophodni podaci uneti u obrazac za postavljanje oglasa. Ukoliko jedan od podataka nije unet, proces postavljanja oglasa neće biti moguć dok se isti ne unese.

      Svi oglasi moraju biti u skladu sa pravilima i obavezama koje propisuju Zakon o oglašavanju i Pravila i uslovi korišćenja Sasomange platforme. U suprotnom, isti oglasi će biti uklonjeni sa Sasomange platforme. U cilju da izbegneš kršenja pravila i da uvek imaš samo pozitivna iskustva upoznaj se sa pravilima korišćenja Sasomange platforme klikom ovde.

      Ukoliko i dalje imaš problem sa objavljivanjem oglasa, molimo te da se konsultuješ sa našom korisničkom podrškom ili sa svojim oglasnim savetnikom.

    • Zašto ne mogu da pronađem kategoriju koja je potrebna da postavim oglas?

      Ne možeš da pronađeš odgovarajuću kategoriju u koju je potrebno da postaviš oglas? Sasomange ti savetuje da proveriš u koje kategorije su drugi korisnici oglašavali slične proizvode i/ili usluge. Nakon toga, pokušaj da postaviš oglas u odgovarajuću kategoriju. Ukoliko do sada nije postavljen oglas sličan tvom, proveri da li podržavamo oglašavanje predmeta i/ili usluge koje postavljaš na platformu. Sve to možeš da saznaš ukoliko pročitaš Sasomange Pravila i uslove korišćenja.

      Ukoliko si i dalje u nedoumici, slobodno konaktiraj našu korisničku podršku na [email protected] ili putem sledećih brojeva telefona: 063 695 119 ili 062 266 433. Korisnička podrška će ti sigurno pomoći da pronađeš kategoriju za svoj oglas.

    • Zašto moj oglas još uvek nije aktivan?

      Na Sasomange portalu svi oglasi postanu aktivni i vidljivi nekoliko trenutaka nakon popunjenog obrasca i završenog procesa. Ukoliko ne popuniš sva obavezna polja, nećeš moći da završiš proces objavljivanja oglasa. Jednom kada ih popuniš i završiš proces, ukoliko tvog oglasa nema osveži stranicu i pokušaj ponovo. Molimo te da proveriš svoj imejl, ukoliko nemaš obaveštenje zbog čega je oglas uklonjen kontaktiraj našu korisničku podršku imejlom na [email protected] ili je pozovi putem sledećih brojeva telefona: 063 695 119 ili 062 266 433.

    • Moj oglas je uklonjen. Zašto je obrisan, a ne samo deaktiviran?

      Ukoliko dođe do uklanjanja oglasa iz bilo kog razloga, Sasomange tim korisniku šalje imejl sa objašnjenjem i razlozima zašto je oglas obrisan, stoga preporučujemo da redovno proveravaš svoj imejl. Takođe, savetujemo ti da pročitaš i Pravila i uslove korišćenja Sasomange platforme. Prihvati ih kao Sasomange kućni red. Ukoliko imaš neki komentar ili predlog slobodno piši našoj korisničkoj podršci na [email protected], koja će rado razmotriti tvoje predloge i zapažanja.

      Postoji više razloga za brisanje oglasa, a Sasomange ti u nastavku ističe najčešće:

      • Oglas je objavljen u pogrešnoj kategoriji.
      • Predmet ili usluga koja se oglašava krši autorska i/ili druga prava intelektualne svojine.
      • Oglas sadrži diskriminirajuće elemente (dečije) pornografske materijale ili ostale neprimerene materijale, kao i ilegalan sadržaj koji nije u skladu sa Zakonom Republike Srbije.
      • Oglašava se ukradena i/ili ilegalna roba ili roba koju nije dozvoljeno oglašavati u skladu sa Pravilima i uslovima korišćenja Sasomange platforme.
      • Fotografije oglasa sadrže žig drugih oglašivača.
      • Oglas u sebi sadrži više proizvoda ili usluga koji nisu raspoređeni u adekvatnim kategorijama.
      • Ukoliko oglas nije napisan na srpskom jeziku. Preporuka je da oglas napišeš na srpskom jeziku. Ako je potrebno, dozvoljeno je da se dodatno oglas opiše na još jednom jeziku, uz obavezan opis na srpskom.
      • Oglašava se potražnja (za određenim predmetom, uslugom ili poslom).

    • Nešto se pogrešno prikazuje na Sasomange, zašto?

      Ukoliko ne postoji obaveštenje na sajtu u vezi najave radova i unapređenja funkcionalnosti Sasomange platforme, moguće je da tvoja verzija internet pretraživača nije nadograđena. U tom slučaju savetujemo ti da nadogradiš postojeći pretraživač ili ga zameniš nekim drugim. Najčešće korišćeni pretraživači su Google Chrome i Mozilla Firefox. Takođe, savetujemo da obrišeš istoriju pretrage i kolačiće (history i cookies).

      Kada je Sasomange aplikacija u pitanju, proveri da li imaš najnoviju verziju aplikacije. Postoji mogućnost da smo aplikaciju u međuvremenu ažurirali i unapredili.

    • Zašto još uvek nisam kontaktiran od potencijalnih kupaca?

      Još uvek ne dobijaš upite za svoje oglase? Postoji više razloga zašto se to dešava. Sasomange ti u nastavku donosi savete kako da dobijaš upite za svoje oglase i kako da ti oglasi budu dobri:

      • Prvo što je potrebno da proveriš jeste da li su korisnici već pokušali da te kontaktiraju. Moguće da imaš propušten poziv ili imejl koji je otišao u folder spam. Takođe, savet je da redovno proveravaš i Sasomange poruke, jer je to još jedan način da te potencijalni kupci kontaktiraju.
      • Kada je sam oglas u pitanju, veoma je bitno da ima kratak i jasan naslov. Veliki broj kupaca pretražuje Sasomange oglase kucanjem ključnih reči u pretragu. Što ti naslov oglasa bude precizniji, veća je šansa da bude dobro pozicioniran na listi oglasa kada se traže po ključnim rečima.
      • Podjednako važan kao naslov oglasa je i njegov opis. Da li tvoj oglas ima dovoljno detalja? U opisu oglasa potrebno je navesti što je više moguće informacija. Potrudi se da opis napišeš jednostavno i da mu daš lični pečat. Seti se da će tekst čitati ljudi kao ti pa se zapitaj šta bi tebe privuklo u opisu oglasa.
      • Ima li tvoj oglas fotografije? Kupci vole fotografije! Oglasi sa fotografijama su im zanimljiviji i pre će kliknuti na oglas koji ima više fotografija nego na onaj koji ima samo jednu ili ni jednu. Veći broj fotografija daje brdo informacija i kupac na taj način gubi manje vremena tokom svoje potrage, odnosno lakše i brže donosi odluke.
  • Mobilna aplikacija
    • Mobilna aplikacija

      Trgovina nikad nije bila lakša! Naša aplikacija omogućava najbržu pretragu i objavu aktivnih oglasa. Postojeći registrovani korisnici u aplikaciji se prijavljuju svojim korisničkim imenom i lozinkom.

      Prvi korak je instalacija Sasomange aplikacije:

      • Aplikaciju za Android možeš preuzeti ovde,
      • Dok ćeš aplikaciju za iOS pronaći ovde.
  • Promocije
    • Promocije

      Na Sasomange platformi imaš mogućnost da aktiviraš promocije. Promocije pomažu tvom oglasu da se istakne, a tebi da brže i lakše prodaš artikal/uslugu! U nastavku pogledaj koje su karakteristike promocija, i izaberi onu koja ti najviše odgovara.

      Promociju možeš da aktiviraš sam, kontaktiranjem korisničke podrške ili tvog oglasnog savetnika.

      Super Saso

      Istakni svoje oglase kroz Super Saso promociju i unapredi svoj biznis!

      Ovu promociju ćeš lako primetiti jer se nalazi na vrhu strane i obojena je roze bojom.

      Super Saso se može naći na:

      • Kategoriji,
      • Potkategoriji,
      • Specifičnije odabranoj listi proizvoda (aktiviranje Super Saso oglasa samo u okviru određenog filtera, na primer: kategorija Polovni automobili, filter: Audi).

      Trio foto

      Promocija Trio foto je za tebe ukoliko želiš da istakneš svoje preduzeće i ponudu sa konkretnim oglasima i fotografijama! Ova promocija ti daje mogućnost da istakneš:

      • logo,
      • ime preduzeća,
      • link ka Sasomange radnji,
      • 3 linka do izabranih oglasa, sa fotografijama, nazivom oglasa i cenama.

      U okviru superkategorije imaš mogućnost da kupiš ovu promociju i da ona bude vidljiva na kategorijama i/ili potkategorijama. Takođe, možeš da biraš da li želiš da aktiviraš funkcionalnost koja će tvoje oglase prikazivati i u okviru određenog filtera, odnosno brenda i/ili marke.

      Trio

      Da svi korisnici odmah kliknu na tvoje oglase obavezno aktiviraj promociju Trio! Ova promocija ističe:

      • logo,
      • naziv preduzeća,
      • opciju linka ka Sasomange radnji,
      • 3 linka do izabranih oglasa, sa nazivom oglasa i cenama.

      Takođe, Trio promocija ima mogućnost pojavljivanja na kategorijama i/ili potkategorijama, kao i u okviru određenog filtera, odnosno brenda i/ili marke.

      Istaknuti oglas

      Želiš dodatno da podigneš vidljivost oglasima i osiguraš uspeh svog poslovanja? Promocija Istaknuti oglas će sigurno skrenuti pažnju na tvoje oglase u određenoj kategoriji ili potkategoriji. Oglas se pozicionira uokviren plavom bojom kao prvi u rezultatima pretrage.

      Plavi oglas

      Šta je potrebno da uradiš kako bi se tvoj oglas razlikovao na listi oglasa? Da obojiš svoj oglas plavom bojom! Aktiviraj promociju Plavi oglas iz svog naloga i osiguraj sebi dodatnu vidljivost, pozive i poruke! Sa aktivacijom ove promocije, oglas će ti biti istaknut plavom bojom, te će se zbog toga razlikovati od ostalih oglasa.

      Vrh pozicija

      Neka ti oglas skoči na vrh - kako bi bio broj jedan i kako bi svima upadao u oči, aktiviraj promociju Vrh pozicija. Sa ovom promocijom, željeni oglas će ti se popeti na vrh liste oglasa određene kategorije/potkategorije u trenutku aktivacije promocije.

      Izdvajamo

      Budi na početnoj strani našeg sajta i istakni oglase koje želiš uz pomoć promocije Izdvajamo. Ova promocija nalazi se na naslovnoj strani odmah ispod prikaza liste superkategorija, stoga će ti sigurno doneti veću vidljivost!

      Link ka sajtu

      Želiš da korisnici dođu do tvog sajta? Aktiviraj promociju Link ka sajtu i imaćeš i ovu funkcionalnost! Kada korisnik otvori tvoj oglas videće link do tvog sajta sa desne strane koji će ga odvesti direktno na sajt. Ova promocija je veoma korisna jer ne postoji mogućnost stavljanja linka u sam opis oglasa.

      Logo na naslovnoj strani

      Ako želiš više kupaca, postavi logo na naslovnu stranu!

      U pitanju je brendiranje kategorije na početnoj stranici, gde bi se tvoj logo istakao u gornjem desnom uglu u okviru predstavljanja superkategorije. Na logo možeš da klikneš i on će te odvesti ka tvojoj Sasomange radnji.

      Istaknuti promo tekst

      Dodatno istakni svoj oglas i ponudu kroz Istaknuti promo tekst! U pitanju je tekst koji će se pojavljivati na oglasu sa gornje leve strane. Istaknuti promo tekst koji može da se postavi jeste: akcija/top cena/pozovite/top ponuda/super ponuda i slično.

  • Finansije
    • Sasomange finansije

      Zdravo! Želimo ti dobrodošlicu u finansije na Sasomange platformi. Ovde ćeš pronaći mnogo korisnih informacija kada su tvoje finansije i promocije u pitanju.

      Prvo počinjemo sa tim gde možeš da pronađeš deo Moje finansije na Sasomange platformi. Neophodno je da se uloguješ i da zatim klikneš na svoje ime u gornjem desnom uglu. Odaberi Moj Sasomange i nakon toga će ti se otvoriti tvoj radni prostor, gde ćeš na plavoj liniji videti različite tabove, među kojima je i Moje finansije. Potom ćeš videti stranicu koja ima četiri odeljka - Moje finansije, Uplata sredstava, Pregled prometa i Korisne informacije. Ukoliko si pravno lice pronaći ćeš još jednu karticu - Pregled računa. U nastavku ćemo obraditi svaki od četiri odeljka kako bismo ti pomogli u lakšem snalaženju kroz tvoje finansije na Sasomange platformi.

    • Moje finansije

      Na kartici Moje finansije videćeš opšti pregled - raspoloživa sredstva, mogućnost uplate sredstava, kao i pregled prometa.

      Kada su u pitanju raspoloživa sredstva, crvenom bojom se obeležava kada na računu nemaš novca, dok plava znači da postoje sredstva na računu. Svakako ćeš transparentno videti i koliko raspoloživih sredstava imaš na Sasomange računu.

      Odmah pored raspoloživih sredstava pronaći ćeš deo za Uplatu sredstavaTrenutno je u toku poklon period u kom ti Sasomange tim daje budžet sa kojim možeš da koristiš sve promocije i da istakneš svoje oglase. Za dodatne informacije u vezi promocija i aktivacije istih molimo te da kontaktiraš oglasne savetnike.

      Ispod dela sa raspoloživim sredstvima i uplatom sredstava nalazi se i kratak pregled prometa. Tu možeš da vidiš poslednjih 5 transakcija, kao i datum transakcije/računa, tip transakcije, ID oglasa, opis transakcije i ukupan iznos. Više reči o prometu biće u delu uputstva pod nazivom Pregled prometa.

      Ukoliko si pravno lice, pored Pregleda prometa pronaći ćeš i Pregled računa, gde možeš da vidiš svoje račune, njihove brojeve i ukupan iznos. Pored toga, u poslednjoj koloni imaš mogućnost i da preuzmeš račun.

    • Uplata sredstava

      Trenutno je u toku poklon period u kom ti Sasomange tim daje budžet sa kojim možeš da koristiš sve promocije i da istakneš svoje oglase. Za dodatne informacije u vezi promocija i aktivacije istih molimo te da kontaktiraš oglasne savetnike.

    • Pregled prometa

      Na kartici Pregled prometa otvoriće ti se tabela sa svim transakcijama. Imaš mogućnost da odabereš i određene filtere - da li želiš da vidiš sve transakcije, uplate ili potrošnju, kao i od kog do kog datuma želiš da pogledaš pregled prometa. Jednom kada želiš da promeniš filtere slobodno klikni na Poništi filtere, dugme koje se nalazi pored datuma.

      U samoj tabeli videćeš datum transakcije/računa, tip transakcije, ID oglasa, opis transakcije i ukupan iznos.

    • Pregled računa

      Posebna kartica koju imaju pravna lica jeste i Pregled računa. U okviru ove kartice mogu se pronaći sve uplate i izdati računi. Ne zaboravi da postoji mogućnost filtriranja računa u zavisnosti od datuma, kako bi brzo i lako pronašao račun koji tražiš. U okviru tabele postoji datum transakcije/računa, tip i opis transakcije, broj računa i ukupan iznos.

    • Sasomange finansijski rečnik

      Za tebe smo spremili i Sasomange finansijski rečnik uz pomoć kog ćeš moći bolje da razumeš pojmove kada su finansije na Sasomange u pitanju!

      A

      Avansni račun - Avansni račun dužni su da izdaju isključivo obveznici PDV-a, i to u slučaju kada prime od svog kupca uplatu za dobra i usluge koje mu do kraja poreskog perioda neće isporučiti.

      C

      Cena - Cena je izraz/iznos kojim se određuje vrednost robe/usluge.

      D

      Depozit - Depozit kod iznajmljivanja stana predstavlja iznos koji treba da položiš kao vid obezbeđenja da ćeš održavati nekretninu i blagovremeno regulisati obaveze (račune).

      Depozit kod kredita je znos koji treba da položiš kao vid obezbeđenja da ćeš kredit vratiti. Depozit dobijaš nazad nakon otplate kredita.

      E

      EUR - EUR je skraćenica za zvaničnu valutu Evropske Unije - Euro.

      F

      Faktura - Faktura ili račun je poslovni dokument izdat od strane prodavca kupcu. U njemu se navode nazivi, količine i cene dogovorene za proizvode ili usluge koje je prodavac obezbedio kupcu. Faktura obavezuje kupca da iznos koji je na fakturi naznačen plati prodavcu, u skladu sa uslovima plaćanja.

      Fizičko lice - Fizičko lice ili osoba je izraz koji u pravu označava individualno, samostalno ljudsko biće.

      G

      Glavnica - Iznos osnovnog duga koji imaš prema banci (ili trećem licu ka kojem je načinjeno dugovanje).

      K

      Kamata - Kamata predstavlja naknadu za korišćenje pozajmljenog novca, izražena u apsolutnom iznosu.

      Kredit - Kredit je pozajmica koju banka omogućava fizičkim i pravnim licima.

      Kreditni kalkulator - Kreditni kalkulator je alat kojim možemo da izračunamo kalkulaciju informativnog karaktera o iznosu, trajanju, visini mesečne rate za željeni kredit.

      M

      Matični broj (MB) - Matični broj ili statistički broj je jedinstveni broj koji se dodeljuje svakom privrednom subjektu.

      Matični broj preduzeća je broj od 8 cifara i pod tim brojem se preduzeće vodi u bazi. On je jedinstven, za svako preduzeće različit i ne može da se menja. Matični broj je jedna od osnovnih karakteristika preduzeća i koristi se za identifikaciju samog preduzeća i dobijanje informacija o njemu.

      P

      PIB - Poreski identifikacioni broj (PIB) je jedinstveni i jedini broj preduzetnika i pravnog lica koji se koristi u poreskom postupku i platnom prometu, za sve javne prihode. PIB dodeljuje Poreska uprava radi identifikacije poreskih obveznika, a jednom dodeljen ovaj broj se zadržava prilikom promene sedišta, odnosno prebivališta poreskog obveznika, sve do prestanka statusa poreskog obveznika.

      Pravno lice - Pravno lice, pravna osoba ili pravni subjekt je pravna tvorevina, virtuelno fizičko lice, koja ima zakonsko pravo i obaveze kao što su zakonske mogućnosti da se prave ugovori, te da se tuži ili bude tužen. To je lice (ili telo), najčešće u formi organizacije, korporacije (preduzeća) ili vlade koje je sačinjeno od više fizičkih lica, a koje zakon, iz praktičnih razloga tretira kao jedno.

      Profaktura/Predračun - Predračun po funkciji najviše odgovara ponudi i najčešće služi kao osnov za plaćanje roba i usluga koje još nisu isporučene. Kupac može i ne mora izvršiti plaćanje po izdatom predračunu – on je neobavezujući dokument. S obzirom da ne dokumentuje ni jednu nastalu promenu, predračun nije osnov za knjiženje u poslovnim knjigama niti se može koristiti prilikom obračuna PDV obaveze.

      Promocije - U marketingu promocija podrazumeva svaki vid marketinške komunikacije koja se koristi da informiše, podseti i ubedi ciljno tržište u vrednost brenda, usluge i/ili proizvoda, te time utiče na kupovne odluke potrošača. Ciljevi promocije mogu biti sledeći: upoznavanje sa novim proizvodom, diferenciranje proizvoda, stvaranje interesovanja za proizvodom, povećanje svijesti, odnosno eksponiranost, naglašavanje vrednosti proizvoda, povećanje prodaje, kao i stvaranje lojalnosti potrošača.

      R

      Rata kredita - Rata kredita, odnosno iznos rate kredita je iznos novca (glavnica+kamata) koju je korisnik dužan u određenom vremenskom roku da uplati banci.

      RSD - RSD je skraćenica za zvaničnu valutu u Republici Srbiji - Dinar.

      S

      Saldo - Saldo je stanje nekog računa. Saldo takođe ima još mnogo sličnih značenja, npr. ostatak koji po zaključenom računu još treba da se plati, razlika dugovanja i potraživanja u jednom računu.

      U

      Učešće - Učešće je iznos koji treba da obezbediš iz drugih izvora. Banka ga traži kao vid umanjenja rizika kredita.

      V

      Valuta - Valuta označava novčanu jedinicu.

  • Banerske pozicije
    • Banerske pozicije

      Ukoliko ste zainteresovani i želite da saznate nešto više o oglašavanju putem banerskih pozicija na Sasomange oglasniku možete kontaktirati našeg menadžera onlajn prodaje, Marka Anđelkovića, putem imejla [email protected].