29.01.2021.
Fotografije prodaju – kako da najbolje ufotkaš odeću za oglas | Sasomange blog
Svaki dobar oglas, pored detaljnog opisa, mora da ima i fantastične fotke! Pročitaj Sasomange savete u novom blogu tekstu i napravi sjajan oglas!
Uvek je pravo vreme za čišćenje garderobera - u svakom trenutku možeš da revidiraš i iz ormana izbaciš stvari koje više iz nekog razloga ne nosiš. Pored toga, još jedan od testova da li ti je određeni komad potreban jeste i to da li imaš uz šta da ga kombinuješ i nosiš. Kada se odlučiš da napraviš mesta u svom ormanu i izbaciš neke komade, najbolje mesto za prodaju istih jeste Sasomange oglasnik!
Sam proces registracije i postavljanja oglasa je veoma lak, a više o tome možeš da pročitaš u našem blog tekstu sa najčešćim pitanjima korisnika. Ono što je bitno jeste da tvoj oglas proda predmet koji oglašavaš, u ovom slučaju komad garderobe. Pored opisa oglasa, koji treba da bude jasan i temeljan, jedna od glavnih stavki jesu upravo fotografije. Kako bi se oglas prodao, potrebno je da fotografije budu atraktivne i da još više privuku potencijalne kupce. U nastavku smo ti spremili Sasomange savete kako da najbolje ufotkaš odeću za oglas, bilo da na raspolaganju imaš običan smartfon ili profesionani fotoaparat.
Priprema odeće za fotošuting
Prvi i osnovni korak jeste da pripremiš odeću za fotkanje. Koliko god ovo možda banalno zvučalo, potencijalne kupce će sigurno odbiti fotografija na kojoj se vidi da je košulja pogužvana ili nemarno održavana, dok im je veoma važno da vide da je komad odeće koji se prodaje čist, opeglan i doteran.
Važnost pozadine i konteksta
Pre nego što kreneš da fotkaš odeću, potrebno je da pripremiš okolinu u kojoj ćeš da uradiš fotografisanje. Pošto je u pitanju garderoba, bilo bi dobro da odeću fotkaš u više okruženja. Univerzalan savet jeste da na belu, jednostavnu pozadinu postaviš željeni komad odeće i ga ufotkaš. Za tu potrebu možeš koristiti beli zid i ofingere ili beli hamer koji ćeš postaviti na pod i preko njega odeću. Ne zaboravi da ufotkaš predmet i sa jedne i sa druge strane, kao i etiketu na kojoj piše veličina, sastav, poreklo i proizvođač.
Odličan način da približiš potencijalnim kupcima određeni komad odeće jeste i da ga ufotkaš na modelu. Na taj način moći ćeš da im daš određeni predlog kako da taj komad nose, a oni će moći da vizualizuju kako bi isti izgledao na njima. Nije loša ideja ni da fotkanje obaviš napolju, u nekom autentičnom okruženju, kako bi se na ovakav način proizvod stavio u kontekst realnog života i kako bi ostavio veći utisak na potencijalne kupce.
Bitne stavke - osvetljenje i preciznost
Veoma važno jeste i osvetljenje. Isplaniraj fotkanje odeće kada ima dosta prirodnog svetla u prostoriji, ukoliko je ideja da fotkaš unutra. Tako će se jasno videti sve prednosti komada, kao i njegovi detalji. Ako se ipak odlučiš za fotkanje napolju, gledaj da to bude pre ili posle podne, nikako u podne. Tada je najveće sunce, koje može da ti pravi velike probleme kada je senka u pitanju, ali i kvalitet same fotografije.
Takođe, vodi računa da fotografije treba da budu čiste i jasne, dobro izoštrene, kako bi potencijalni kupci mogli lepo da vide sve delove predmeta koji želiš da prodaš.
Detalji su važni
Ono na šta posebno ne treba da zaboraviš jesu upravo detalji, kako same odeće, tako i fotografije! Ukoliko komad koji želiš da prodaš obiluje nekim detaljima, obrati pažnju na njih i razmisli kako da ih preneseš na fotografiju i predstaviš potencijalnim kupcima. Pored toga, uvek imaj na umu da je bolje da fotografišeš predmet iz različitih uglova i situacija, kao i da imaš više kvalitetnih fotografija. Odlična stvar jeste i da središ fotografiju u programima za obradu pre samog objavljivanja oglasa, u cilju da što bolje približiš i prikažeš sam proizvod, njegovo stanje, boju, veličinu i teksturu.
Dobra fotka je zaista pravi posrednik do prodaje! Ne zaboravi da je mnogo bolje da koristiš samo originalne fotografije, jer ćeš tako preneti drugačiji osećaj ka potencijalnim kupcima nego preko fotografija sa interneta. Takođe, nemoj se truditi da sakrivaš mane određenog komada samo zbog cilja da prodaš taj komad - mnogo je bolje da probaš da te mane popraviš i ulepšaš, jer će se sigurno naći osoba koja bi želela da taj komad udomi. Sasomange tim ti želi srećne i uspešne prodaje!