KNJIGA O NETFLIKSU
- Beograd, Novi Beograd, Otona Župančiča, 15
2.500 RSD
- 133026127
- 02.12.2022.
- Šifra artikla: 9788690216222
- knjiga-o-netfliksu-QgPaQ
-
Izdvojene informacije
-
Novo/Nekorišćeno
Stanje
-
-
Opis
SAZNAJTE SVE OD TVORCA LIČNO! VREME JE DA SE RADI DRUGAČIJE Verujte svom timu. Budite radikalno iskreni. I nikad, apsolutno nikad ne pokušavajte da udovoljite šefu. Uz ove principe se video-klub preobrazio u jednu od najneobičnijih i najuspešnijih kompanija u istoriji. Vrednujući ličnost više od procesa, podstičući inovativnost u odnosu na marljivost i pružajući zaposlenima ambijent za sopstveno uzrastanje umesto da ih kontroliše, Rid Hejstigns je izgradio kulturu slobode i odgovornosti. Svoju kompaniju je tako načinio sposobnom da se prilagođava naglim promenama koje nameće savremeno doba. Pred nama su ispovest i životna filozofija, riznica anegdota i praktičnih primera. Komercijalni rekordi su sporedni, novac i uspeh su posledica nečeg dubljeg. A šta je to, otkrićemo u priči o kulturi na kojoj je izrasla kompanija koja ima milione korisnika i milijarde dolara, a nema čak ni običan pravilnik o godišnjim odmorima. NETFLIKSOVA FILOZOFIJA JE UVRNUTA Kada je Rid Hejstings 2000. godine u očaju pokušao da svom nedostižnom konkurentu proda gubitaški Netfliks, bio je glatko odbijen. Direktor Blokbastera, koji ga je lično odbio, upravljao je lancem od 9000 dvd klubova vrednom 6 milijardi dolara, a Netfliks je bio pred bankrotom sa 50 miliona dolara duga. Danas, Blokbaster odavno ne postoji, a Netfliks ima više od 200 miliona korisnika (nije prisutan u samo dve zemlje sveta) i vrednost veću od 160 milijardi dolara. Šta se dogodilo u međuvremenu? U tom trenutku, čak ni ja nisam shvatao jednu stvar: mi imamo nešto što Blokbaster nema – poslovnu filozofiju s vrlo malo pravila, koja vrednuje ljude više od procedura, a inovaciju više od efikasnosti. Naša filozofija, usredsređena na postizanje najboljih rezultata zapošljavanjem samo najboljih stručnjaka i rukovođenje zaposlenima putem organizacije a ne kontrole, omogućila nam je da stalno rastemo i menjamo se uporedo sa svetom i potrebama korisnika. Netfliks je drugačiji. Naša filozofija je ‒ Ne pravilima. „Autori nam pitko i otvoreno prenose kako je nastala jedna od najuspešnijih kompanija iz kreativne industrije, koje su greške pravili na tom putu, koliko su ih one koštale i najvažnije – šta su iz njih naučili." Radi ličnog i kompanijskog razvoja, svaki poslovni čovek treba da zna da su veštine ljudi i zajednička kultura osnov uspeha svake organizacije, bio to startap, velika firma ili čak država, Knjiga o Netfliksu nas upravo tome uči.“ — Bojan Leković, osnivač/CEO KupujemProdajem RID HEJSTINGS, preduzetnik, osnivač i lider Netfliksa. Tvorac revolucionarne poslovne filozofije koja je izgradila jednu od najrazvijenijih svetskih kompanija. Bio je član kalifornijskog državnog odbora za obrazovanje i član nekoliko obrazovnih fondacija i instituta. Diplomirao je na Bouden koledžu, a magistrirao na Univerzitetu Stenford. Sredinom osamdesetih godina XX veka volontirao je u Mirovnim snagama kao učitelj u Južnoj Afirici. "Kad pešačite Afrikom sa deset dolara u džepu, otpočinjanje biznisa i ne izgleda tako zastrašujuće." ERIN MEJER, profesorka na INSEAD-u, jednoj od najprestižnijih poslovnih škola. Jedan je od najuticajnijih izučavalaca filozofije i prakse poslovanja. Autorka je knjige The Culture Map: Breaking Through the Invisible Boundaries of Global Business. Hejstings je pozvao da intervjuiše zaposlene u Netfliksu širom sveta i iz prve ruke se upozna s njegovom kulturom. "Bila je to šansa da istražim kako kompanija sa poslovnom filozofijom koja se suprotstavlja svemu što znamo o psihologiji, poslovanju i ljudskom ponašanju može da ostvari tako fantastične rezultate."
Ukoliko su na ovom oglasu primećene neke greške ili nepravilnosti prijavi oglas